Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

אחות סיעודית פרטית לבני הגיל השלישי

 

הנוחות והיתרונות של שכירת שירותי אחות סיעודית מספקת מערך טיפול לבני הגיל השלישי שיש להם צרכים רפואיים מיוחדים או מורכבים. אחיות פרטיות הן מטפלות שעברו הכשרה קלינית והן בדרך כלל אחיות מעשיות, עוזרות סיעוד מוסמכות או אחיות מוסמכות. לרוב, כאשר אנחנו צריכים את הסיוע של אחות פרטית סיעודית מחברת היחידה לסיעוד מטפלות ואחיות, זה לא משהו שאנחנו צופים אותו מראש. זה יכול לקרות ביום בהיר אחד. לעתים מדובר בצורך לתקופה קצרה כמו למשל בתקופה שאחרי ניתוח מורכב או פציעה כמו שבירת רגל, יד או אגן, לעתים מדובר בתקופה ארוכה, כלומר האדם הפך סיעודי וכעת הוא צריך סיוע. אחות סיעודית פרטית תפקידה לסייע לאדם בו היא מטופלת בקשת רחבה של פעולות הקשורות ליום יום, לארח לו חברה ואף להקל ולהוריד את העומס מבני המשפחה במהלך היום והלילה. אחות סיעודית צריכה להיות שילוב בין אדם שיודע להתמודד עם מצבי לחץ, יכול להכיל מישהו אחר ולתמוך בו, אך גם חזק לביצוע אותן פעולות פיזיות לא פשוטות.

 

איך בוחרים אחות סיעודית פרטית?

תרצו לבחור אחות סיעודית שיש לה רמת השכלה וכישורים מתאימים שתספק פתרונות לצרכים הפיזיים והרגשיים המיוחדים של בן המשפחה הקשיש שלכם. ניתן להתאים את השירות הפרטי לצרכי משפחתכם, כאשר ברוב המקרים המטפלים יכולים לעבוד במשמרות של שתים עשרה שעות או מסביב לשעון, או לפי הצורך.

שירותים וטיפולים רפואיים זמינים על ידי אחות סיעודית ביתית

בהתאם למצב הרפואי בני הגיל השלישי, והתסמינים שהם סובלים מהם, טכניקות רפואיות מורכבות עשויות להיות זמינות רק על ידי שכירת שירותי אחות סיעודית מוסמכת. אחרי הכול, אתם רוצים לשכור שירותי אשת מקצוע מיומנת כראוי להתמודד עם המשימות הרפואיות המייגעות והמורכבות ביותר עבור יקיריכם.

בהתאם לרמת ההשכלה וההסמכה, אחות סיעודית בשירות הפרטי בדרך כלל מבצעת מספר משימות שקשורות לטיפולים רפואיים, כולל:

ליווי אישי

מעבר לטיפול רפואי, אחות סיעודית פרטית מספקת שירותי ליווי וטיפול אישי בהתאם לצרכי הקשיש ויכולותיו. היא מסייעת בפעילויות של חיי היומיום כגון רחצה, טיפוח, הלבשה וסיוע בצרכי אמבטיה או החלפת חיתולים למבוגרים ושקיות קטטר.

אחות סיעודית פרטית מספקת גם שירותים ביתיים כגון טיפול קל במשק הבית ובישול לקשישים. אבל יש בשירות יותר מטיפול גופני, שכן תרצו למצוא אחות שבן משפחתכם יאהב להימצא בחברתה וירגיש איתה בנוח. אחרי הכול, היא תעבוד איתו בשיתוף פעולה על מנת לתת לו את הטיפול הרגשי והפיזי שהוא זקוק לו כדי להזדקן בבית בשמחה ובבריאות.

Exit mobile version