Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

איך מתחילים לימודי כלכלה וגם מסיימים את התואר?

קרדיט תמונה: freepik

אם הגעתם לכאן סימן שאתם מתחילים בקרוב או שכבר התחלתם תואר בכלכלה. לימודי כלכלה יכולים להיות לימודים מעולים שיפתחו בפניכם אפשרויות רבות. עם זאת אחוזי הנשירה במהלך התואר הם גבוהים, סטודנטים רבים מגיעים לנקודה שבה הם מרימים ידיים. לכן אם החלטתם ללמוד כלכלה או חשבונאות מוטב כי תהיו מוכנים לאתגר. אנו נסביר לכם בדיוק איך אתם מתחילים את התואר וגם מסיימים אותו כמו שצריך. הרי זה שאתם התקבלתם ללמוד כלכלה או כל תחום דומה זה לא אומר שגם תסיימו את הלימודים בצורה מוצלחת.

 

הבינו בדיוק למה אתם מגיעים

העניין המרכזי עם המון סטודנטים הוא שהם לא מבינים למה הם מגיעים. במחשבה שלהם נדמה לכם כי לימודי כלכלה זה עניין פשוט, הרי כמה זה יכול להיות מסובך? המציאות מלמדת אותנו כי כלכלה זה מהמקצועות הכי קשים שיש. ברגע שתבינו בדיוק אל תוך מה אתם נכנסים, לא תהיה סיבה שלא תצליחו בענק. מי שלא מבין לתוך מה הוא נכנס, ימצא את עצמו מתמודד עם קשיים רבים. אפילו תוכלו להתייעץ עם בוגרים שסיימו את התואר ויספרו לכם מה עבר עליהם לאורכו. מי שיגיע מוכן לתואר יצליח גם לסיים אותו ללא קושי אמיתי.

 

תחזרו על החומר גם בבית

סיימתם את יום הלימודים במכללה או באוניברסיטה? זה לא אומר שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה. מיד אחרי שאתם מסיימים יום לימודים יהיה עליכם לחזור על החומר שאותו למדתם. הרי רק כאשר תשלטו בחומר בצורה טובה, תהיו מוכנים ללמוד את החומר שבא לאחר מכן. במכללה או באוניברסיטה לא מחכים שכל הסטודנטים ישלטו בנושא מסוים. ברגע שמסיימים ללמד את הנושא, מיד עוברים לנושא אחר לחלוטין. מרבית הנושאים גם נשענים זה על זה, מה שאומר שתתקשו להבין את הנושא החדש.

 

אל תחששו לשאול שאלות

מתקשים להבין נושא מסוים? זה שהמרצה רוצה לעבור לחומר הבא זה לא יהיה לטובתכם. תשאלו שאלות בכל פעם שפספסתם את מה שהמרצה הסביר לכל הכיתה. בעת לימודי חשבונאות או כלכלה יהיה עליכם להיות תמיד בבקרה. אם תחששו לשאול שאלות יכול להיות כי חלקים רבים מהשיעור לא יהיו לכם מובנים. תחושת המבוכה לא יכולה להנחות אתכם כאשר אתם נכנסים אל תוך הכיתה. תרצו לדעת כי כאשר מסתיים השיעור הבנתם את כל מה שהמרצה הסביר כולל כל הדוגמאות.   

Exit mobile version