Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

במרפאה של גזית-רפפורט יסדרו לך חיוך מושלם!

קרדיט תמונה: freepik

איזה כיף לראות אותך!

במשך זמן רב מידי הסתרת את החיוך שלך, מכל מיני סיבות; אולי השיניים לא היו לבנות מספיק, אולי הן לא הרגישו לך ישרות כמו חיילים. משהו פשוט לא הסתדר וזה כל כך הפריע לך. אל דאגה, ממש בקרוב, הכל עומד להשתנות. החיוך שלך עומד לכבוש אותך ואת כל מי שיפגוש בו!

פרופ' אתי גזית וד"ר טלי גזית רפפורט הן מומחיות ברפואת שיניים ואורתודנטיה ברמת החייל, תל אביב. את המרפאה הקימו השתיים לפני 35 שנים במטרה ליצור חיוכים מושלמים לכל אדם וכעת, הן כאן לשירותך.

הצוות כולו מחזיק בשנים רבות של ניסיון, בהסמכות ומיומנויות רשמיות מטעם המוסדות המובילים בישראל ובעולם. המרפאה עצמה פועלת מתוך שאיפה לחדשנות, ומתעדכנת באופן שוטף בכל השיטות והטיפולים המתקדמים ביותר בתחום רפואת השיניים בכל רחבי העולם. לא זאת ועוד, אלא שטיפולים רבים שהפכו לנורמה כיום, החלו את דרכם במרפאה, הרבה לפני כל השאר!

לצד רפואת שיניים מתקדמת וכן שירותי אורטודנט ברמה הגבוהה ביותר, עובדות במקום שינניות מעולות, אשר תשמחנה להעניק לך ייעוץ, הכוונה והדרכה בכל נושא היגיינת הפה ואף לטפל בך במסירות וקפדנות. להשיב לך את החיוך הלבן והמבריק בכל ביקור.

מתוך ההבנה כי ברצונך לחזור לשגרה במהירות, לצד חוסר הנוחות המלווה בטיפולים עצמם, השאיפה היא להתאים לכל מטופל, סדרת טיפולים קצרי טווח ככל האפשר, אשר יאפשרו לך לחייך בנוחות, לאכול, לשתות ולדבר מבלי לחוש כאבים והפרעות. בנוסף, בכל טיפול נעשה המיטב כדי להפיק את המקסימום עבורך; כולל מעקב צמוד, אישי ועקבי בכל טיפול.

במקרים בהם נדרשת מעורבות של רופא שיניים או מומחה אחר; רופא חניכיים, חוות דעת נוספת של אורטודנט או כירורג פה ולסת, רופא שיניים כללי ועוד, פרופ' גזית וד"ר גזית מקושרות למיטב אנשי המקצוע המובילים בתחומם. כל אחד מהם יעניק לך טיפול מסור, איכותי ומקצועי העולה בקנה אחד עם הערכים המובילים את המרפאה.

כל אלו, יצרו למרפאה מוניטין ידוע בתחום, כאשר באופן שוטף מושקעים זמן ומשאבים כדי להישאר בחוד החנית של רפואת השיניים בארץ בכל עת. האינטגרציה המושלמת הנוצרת בין המערכות והאפיקים השונים מולםמתבצעת העבודה, יוצרים רשת טיפולית מקיפה וייחודית אשר כל כולה מוקדשת למטרה אחת – טיפול מתקדם, טוב ויעיל עבורך וצרכייך הרפואיים האישיים.

לבסוף, הערך המוביל את המרפאה הינו שיתוף פעולה מלא בין הצוות והמטופלים. בדרך זו, יושגו התוצאות הטובות ביותר לשביעות הרצון המלאה. אין ספק שעולם רפואת השיניים מלא בסימני שאלה עבור מי שאינו בקיא בו. לכן, הצוות זמין בכל נושא ותהייה, וידאג לפרוש בפניך את כל האפשרויות העומדות בפניך, בסבלנות, שקיפות ובשפה ברורה ומובנת.

הדרך לחיוך מושלם מתחילה ממש כאן!

Exit mobile version