Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

ד"ר יולי גולדמן: למה צריך בכלל השתלת שיניים?

קרדיט תמונה: freepik

כאשר רוב האנשים חושבים על השתלות שיניים, הם חושבים על היתרונות הקוסמטיים. ואכן, אחת הסיבות הפופולריות ביותר לבצע השתלת שיניים היא משום שהיא יכולה לשפר באופן דרסטי את מראה החיוך שלך. אבל האם ידעת שיש גם יתרונות פונקציונליים רבים להשתלות שיניים? אם חסרה לכם שן אחת או יותר, אולי תופתעו לגלות ששתלים דנטליים יכולים להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה תפקודית.

 

היתרונות של השתלות שיניים

ישנם יתרונות רבים הנלווים לשתלים דנטליים שד"ר יולי גולדמן מספר, ולכן הם מהווים אפשרות טיפול כל כך פופולרית למי שחסרות שיניים. חלק מהיתרונות של השתלות שיניים כוללים:

 

 

 

 

 

 

 

לפרטים נוספים על רופא שיניים מומחה לשתלים לחצו כאן.

 

שאלות נפוצות על השתלות שיניים

אם אתה שוקל השתלת שיניים, כנראה שיש לך כמה שאלות לגבי ההליך. להלן תשובות לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר בנושא השתלות שיניים:

 

 

 

 

 

 

סיכום

אם אתם שוקלים לבצע השתלות שיניים, רוב הסיכויים שכבר חשבתם על היתרונות הקוסמטיים שהם מציעים. עם זאת, חשוב לזכור שיש גם יתרונות פונקציונליים רבים להשתלות שיניים שהופכות אותם לשקול כאופציה טיפולית – במיוחד אם חסרה לך שן אחת או יותר. מבריאות הפה משופרת ועד נוחות ונוחות מוגברת, ישנן סיבות רבות לאהוב השתלות שיניים! אז למה אתה מחכה? קבע פגישה עם רופא השיניים שלך עוד היום כדי לראות אם השתלות שיניים יכולות להתאים לך.

 

Exit mobile version