Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

האם ביטוח שיניים הוא חשוב בימינו?

אם בעבר ביטוח שיניים לא היווה ביטוח שכל אדם יכול להשיג, הרי שהיום יותר ויותר אנשים מקבלים פוליסות מגוונות לביטוח שיניים – מקיפות יותר ונגישות יותר. תחום ביטוח שיניים הוא תחום שהולך ועולה בשנים האחרונות ויש לכך סיבה ברורה – יותר ויותר אנשים מתמודדים עם בעיות שיניים לאורך השנים, ומוצאים את עצמם משקיעים עשרות אם לא מאות אלפי שקלים בטיפולי שיניים שונים. ביטוח שיניים נועד לסייע לאותם אנשים להתמודד עם ההוצאות הכספיות הגדולות האלו, ולאפשר להם לקבל כיסויים על מגוון טיפולים, בדיקות ואף ניתוחים. אז האם ביטוח שיניים הוא חשוב בימינו? בואו לגלות יחד איתנו.

כשהמחירים עולים – טוב שיש ביטוח שיניים

במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל מתמודדים עם עליית מחירים חסרת תקדים בכל התחומים, החל מתחומי הרפואה, דרך תחומי המסעדנות ועד תחומי הביגוד והאופנה. עליית המחירים גורמת למחייה להיות יקרה בצורה יוצאת דופן, ובהתאם אנשים רבים מתמוטטים מבחינה כלכלית. תוסיפו לכל אלו את הצורך בבדיקות ובטיפולים בכלל ובשיניים בפרט, ותקבלו תוצאה עגומה של חוסר יכולת לממן מגוון פעולות רפואיות. בהתאם, לא מעט אנשים נאלצים לוותר על הפעולות האלו, ונותרים עם שיניים לא בריאות בפיהם, ללא יכולת לטפל בהן.

לעומת זאת, כאשר מאחוריכם עומד ביטוח שיניים עם פוליסה רלוונטית – אתם יכולים להגיע הרבה יותר רגועים למגוון הטיפולים ובדיקות השיניים שלהם אתם זקוקים. כשאתם משלמים לביטוח שיניים אתם מבטיחים שברגע האמת יהיה גוף שיוכל לכסות את ההוצאות, ולסייע לכם בצורה משמעותית בהוצאה הכספית הזו.

ביטוח שיניים או כתב שירות – מה עדיף?

לצד ביטוח שיניים צצים בשנים האחרונות מגוון כתבי שירות על ידי חברות רפואה פרטיות. כתבי השירות האלו מציעים מגוון טיפולים ובדיקות במחירים נמוכים יותר מהשוק, ובהצטרפות כמנויים אליהם תוכלו ליהנות לצד המחירים גם מתיאום תורים זמין ומפגש מקצועי עם טובי רופאי השיניים בתחום.

מהסיבה הזו בדיוק, בלא מעט פעמים כתב שירות יהיה עדיף על ביטוח שיניים, אולם רגע לפני שאתם בוחרים בו אתם חייבים לוודא שהוא מוצע לכם על ידי חברה אמינה ומקצועית בתחום.

הכירו את החברה שמציעה כתב שירות שיניים מעולה

חברת MyDoctor היא אחת מחברות הרפואה הפרטיות המובילות ביותר בשוק, והיא מציעה כתבי שירות מקיפים בכל הנוגע לרפואת שיניים. פנו אל החברה עוד היום ותוכלו ליהנות מכתב שירות מקיף שמבטיח טיפול על ידי רופאי השיניים המובילים בישראל.

Exit mobile version