היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

הלבנת שיניים – כל מה שרציתם לשאול

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה שבה ישנה עלייה דרסטית בכמות המטופלים המעוניינים לבצע הלבנת שיניים. מדובר על תהליך שיכול להיות אפקטיבי ויעיל כל עוד מבצעים אותו על פי הכללים השונים. אך לפני שתתחילו את התהליך עצמו, ככל הנראה יש לכם לא מעט שאלות שעשויות לעלות לכם בראש. במאמר הבא אנו ננסה לעשות סדר בכל אותן שאלות שעשויות להיות קריטיות עבור קבלת ההחלטה הסופית.

 

כמה זמן הלבנת שיניים יכולה להחזיק?

האמת היא שלשאלה הזאת אין תשובה חד משמעית, זה כמו שתשאלו כמה זמן תצטרכו גשר בשיניים. יכול להיות כאלה שההלבנה תחזיק להם מעמד שנה או שנתיים, ויש כאלה אחרים שהיא תוכל להחזיק שלוש שנים. ברוב המקרים לאחר שלוש שנים יהיה צורך לחזור על כל הפרוצדורה פעם נוספת. אך כל עוד תפעלו על פי ההנחיות של הרופא, ההלבנה יכולה להיות אפקטיבית לאורך תקופת זמן ארוכה.

 

האם כולם יכולים לבצע הלבנה לשיניים?

כמובן שיהיו כאלה שלא יכולים לבצע הלבנת שיניים לא מדובר על טיפול שמיועד לכולם. כל אותם האנשים שהשיניים שלהם הן לא טבעיות, אינם יוכלו לבצע הלבנה לשיניים. בנוסף יש כאלה שירצו רק להבהיר מעט את הגוון של השיניים, ולכן טיפולי הלבנה זה לא הפתרון הנכון. מוטב כי לפני שתבחרו באפשרות הזאת, תראו טיפולי הלבנה שיניים שיאפשרו לכם להבין בדיוק על מה מדובר.

 

כמה זמן אמור לקחת טיפול הלבנה?

כיום בזכות התקדמות הטכנולוגיה טיפולי שיניים לא אמורים לקחת זמן רב. בין אם מדובר על הלבנת שיניים, גשר בשיניים או כל טיפול אחר שאותו תצטרכו לבצע. לרוב הטיפול כולו יכול להתבצע תוך מפגש אחד בלבד עם רופא השיניים, כל זאת על פי המיומנות של הרופא. אך מה שבטוח הוא שבתוך זמן קצר יהיו לכם שיניים לבנות, כאלה שיאפשרו לכם לחייך ללא כל בעיה. השאירו מאחור את כל החששות ואת כל הפחדים שעשויים להציף אתכם.

 

כמה עולה טיפול הלבנת שיניים?

העלות של הטיפול היא עוד פרמטר חשוב שיהיה עליכם לשים אליו לב. אך מה שאפשר להגיד זה שהעלות משתנה על פי הרבה מאוד פרמטרים, ולכן היא איננה אחידה. יש כאלה שיוכלו לבצע טיפולי הלבנה באלפי שקלים, ואחרים שיצטרכו לשלם עשרות אלפי שקלים. כך שאנו מציעים לכם לקבל הצעת מחיר ספציפית בהתאם למצב השיניים שלכם מרופא השיניים שאמור לבצע את ההלבנה עצמה.

 

קרדיט: PEXELS
Exit mobile version