Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

השתלת שיניים בנתניה

קרדיט תמונה: freepik

מעוניינים לעבור טיפול השתלת שיניים בנתניה? טיפולי השתלת שיניים הפכו להיות לטיפולים פופולאריים מאוד בשנים האחרונות. אנשים רבים שסובלים ממחסור בשיניים בוחרים לפתור את הבעיה על ידי הטיפול הזה. אך מה חובה לדעת לפני שמתחילים את ההליך? ישנה אינפורמציה חשובה שיכולה לעשות את כל ההבדל. ריכזנו לכם את כל מה שעליכם לדעת לפני שתבצעו טיפולי השתלת שיניים בעיר.

מצאתם את הרופא הנכון, הבנתם כי הגיע הזמן להשתיל שתלים דנטליים. אך מה זה בכלל אומר? האם תוכלו להחזיר את החיוך שאבד מזמן? זוהי שאלת מיליון הדולר שהמון מטופלים רוצים לקבל עליה מענה. העלות הכספית אינה נמוכה, חוסר הנוחות יהיה מורגש לכל אורך הדרך. הגיע הזמן שכל סימני השאלה לפני ביצוע ההליך יהפכו לסימני קריאה חד משמעיים. אם כבר בחרתם ללכת על האפשרות הזו, מוטב כי תדעו שהיא תביא אתכם להשגת המטרה הרצויה.

מהו השלב הנכון לביצוע השתלת שיניים?

כל אחד יכול לבחור את הטיימינג שיהיה הכי מתאים עבורו, בהתאם לשיקול הדעת האישי. במרבית המקרים השתלת שיניים נדרשת כאשר ישנו מחסור בשן אחת או יותר. השתלים הדנטליים הם התחליף הטוב ביותר לשיניים החסרות, עובדה שאי אפשר להתעלם ממנה. הטיפול הזה יהיה רלוונטי גם במקרים בהם השיניים הרוסות או שחוקות לגמרי. אם כל הטיפולים המשמרים אינם נשאו פרי, הגיע הזמן לעשות חישוב מסלול מחדש. עקירת השיניים העכורות והשתלת שיניים חדשות תהיה הבחירה המוצלחת ביותר. סוף כל סוף תמצאו את עצמכם מחייכים בלי לדפוק חשבון ובלי שתצטרכו לחשוב פעמיים. 

כמה זמן נמשך טיפול השתלת שיניים?

אי אפשר להעריך את העלות לפני שמבינים אילו טיפולים אמורים להתבצע לפני השתלות שיניים ממוחשבות. כל פרוצדורה רפואית מן הסתם תייקר את העלות ותגרום לה לעלות בהתאם. המחיר הממוצע לטיפול השתלת שיניים מסתכם בכמה עשרות אלפי שקלים למספר שתלים דנטליים. כאשר העלות של כל שתל נעה בין 3000 עד 5000 ש"ח, בהתאם לאיכותו. אין מקום לטעויות כאשר זה נוגע להשתלת שיניים, שווה לשלם את המחיר הנדרש לראש שקט. מה שגם אין מחיר לחיוך שלכם, תהיה לכם הזדמנות חסרת תקדים להחזיר את החיוך המושלם בהקדם. 

מהי העלות של טיפול השתלת שיניים בנתניה?

האם אתם יכולים לדעת מתי תהיה הפעם הבאה בה תצטרכו רופא שיניים? אולי תוכלו לתאר לעצמכם מתי היא תהיה, אך אף אחד לא יודע באופן חד משמעי. רופא שיניים בנתניה צריך להיות כזה שיעניק לכם כמות גדולה של תורים לכל צורך שהוא. בין אם מדובר על טיפולים דחופים הזקוקים למענה מידיי או לטיפולים קבועים שלא תרצו לעכב אותם. רופא שיניים שיציע זמינות גבוהה, יהיה רופא השיניים הנכון בשבילכם. זה שלא יגרום לכם לחכות שבועות ארוכים עד שתקבלו את הטיפול המתאים והנכון עבורכם.

האם טיפול השתלת שיניים כואב?

 

לא מדובר על טיפול נעים, בכל זאת זוהי פרוצדורה כירורגית ופולשנית בתוך חלל הפה. החדשות הטובות הן שכל הטיפול נעשה תחת הרדמה מקומית, כך שלא תרגישו אותו. מה שכן בכל פעם שתסיימו חלק מסוים בטיפול, יהיה עליכם לקחת מספר ימי מנוחה להמשך. עם זאת התוצאה הסופית תהיה שווה את הכאב, גם אם תחושת אי הנעימות תהיה משמעותית ממה שדמיינתם. אחרי שתסיימו את הטיפול והכאבים יחלפו, תמצאו את עצמכם במקום בו חלמתם להיות. החיוך שלכם יהיה מושלם, כזה שאף אחד לא יצליח לעמוד בפניו. כל מי שביצע טיפול השתלת שיניים בנתניה מספר כי הכאב לא היה נורא כפי שהוא דמיין אותו.     

Exit mobile version