Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

השתלת שיניים – למה חשוב לבחור רופא מקצועי?

למנייט לשיניים לבנות

מאת עומר גלעדי – אתר www.miok.co.il

תחום רפואת השיניים של היום הוא תחום מפותח המציע פתרונות פונקציונאליים – בריאותיים, כמו גם אסתטיים, או במילים אחרות, כמעט כל אחד יכול לקבל את החיוך המושלם עם סדרה של שיניים לבנות ובריאות שנחשפת כשהשפתיים נמתחות – אבל, חשוב לדעת אצל מי אתם מפקידים את השתלת השיניים שלכם. כשזה מגיע להחלטות בריאותיות, תמיד חשוב לדעת שאתם בידיים מקצועיות, אמינות ומרובות ניסיון, ואולי בתחום השתלות שיניים ובמיוחד במקרים יוצאי דופן – העניין חשוב במיוחד. איך תדעו שבחרתם נכון, ועל מה חשוב להקפיד? הכל – בסקירה שלפניכם.

#1 – תהיו בטוחים שאתם בידיים טובות

עוד לפני שאנחנו בודקים את התנאים, המחירים, והחיבור הבין אישי שהוא הכרחי לכל קשר טוב ויעיל בין מטפל למטופל – חשוב לבדוק שאתם שמים את מבטחכם בידיו של רופא שיניים מקצועי ומנוסה. רופא שיניים וותיק, עם תיק מטופלים עשיר ומרפאה שוקקת חיים, הוא רופא שיניים שטיפל במגוון נרחב של מטופלים וכנראה שכבר סייע לאנשים במצבים דומים לשלכם. בתחום של השתלת שיניים חשוב שתבדקו לא רק מה הוותק של רופא השיניים והניסיון שלו במקרים דומים לשלכם, אלא גם מה איכות השתלים שהוא עובד איתם ומה האפשרויות העומדות בפניו מבחינה טכנולוגית. למשל, כיום מבוצעות לא מעט השתלות שיניים ממוחשבות, עם תכנון המנשך והשיניים שיושתלו באמצעות מערכת מחשב חכמה – ובלי טעויות אנוש.

#2 – השתלת שיניים ביום אחד

חשוב תשעו, כי כיום ניתן לבצע את כלל הטיפול בהשתלת השיניים, ביום אחד ובהרדמה מלאה. מכיוון שהשתלת שיניים היא תהליך המלווה בלא מעט כאב – האפשרות לבצע את כל התהליך ביום אחד ותחת הרדמה מלאה עשוי להוות יתרון משמעותי עבור חלק מהמטופלים. בדקו האם קיימת אפשרות כזו אצל רופא השיניים שאתם שוקלים לבחור.

#3 – מקרים מיוחדים ותכנית שתתאים לכם

השתלת שיניים היא אפשרית כיום כמעט בכל מקרה, אולם כדאי לדעת שהשיטה הקונבנציונאלית להשתלת שיניים נשענת על "החבאת" השתלים הדנטאליים (הם הברגים שאליהם תתחבר מערכת השיניים המלאכותיות הקבועות החדשות שלכם) בתוך החניכיים. מקרים קשים של נסיגת חניכיים, מיעוט ברקמת חניכיים או דלקות בחניכיים, ידרשו לטיפול מקצועי ולתכנון מוקפד. ניתן, למשל, למקם את השתלים לא ישירות מתחת לאזור ההשתלה אלא במיקום אחר בלסת המתאימה, על מנת להבטיח שהרקמה מסביב תכיל את השתלים באופן אסתטי, בטוח ונטול הפרעות. על מנת לתכנן השתלת שיניים מוצלחת במקרים כאלה – חשוב במיוחד לבחור ברופא שיניים מקצועי ומנוסה.

#4 – מחירים ושירות

השתלת שיניים מקצועית אמורה לאפשר פתרון מושלם הן פונקציונאלית והם אסתטית לבעיות השיניים שלכם, לתמיד. לשם כך, חשוב שתדעו שבחרתם ברופא שיניים מקצועי, שיידע לתכנן ולבצע השתלת שיניים שלא תעורר בעיות – לא מייד לאחר ביצוע ההשתלה או בתקופת ההחלמה, כמו גם לאחר שנים. השירות הטוב, הזמינות לשאלות או לטיפולי המשך והאמינות, חשובים יותר ממחיר השתלת השיניים ועל כן תמיד נמליץ, בכל הקשור לאנשי מקצועי בתחומי הבריאות, לבחור בפתרון האיכותי ביותר ולא להתפתות לבחור על פי העלות. בכל מקרה,השתלות שיניים מכוסות בחלקן או באופן מלא על ידי ביטוחים בריאותיים.

איך בוחרים רופא שיניים שיתאים להשתלת השיניים שלכם?

הכלי החזק ביותר בבחירת אנשי מקצוע בכלל – ובתחום הרפואי בפרט – הוא היכרות עם הניסיון המקצועי ושביעות הרצון של מטופלים ולקוחות עבר בכל מרפאה. אם כן, על מנת לאתר את רופא השיניים שיתאים לכם, זה שהוא בעל המכשור המתאים, הרקע המקצועי והוותק העשיר, זה שיציע את תהליך השתלת השיניים המתאים ביותר לרצונות ולמצב הבריאותי של הפה – אנחנו ממליצים לאסוף מידע, בקירות וביקורות אובייקטיביות שיסייעו להבין, אילו שירותים ניתנים בכל מרפאה שאתם בוחנים לביצוע הטיפול, ועד כמה לקוחות העבר של אותה מרפאה ממליצים עליה.

Exit mobile version