Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

השתלת שיניים – מה צריך לדעת לפני שמתחילים?

קרדיט תמונה: depositphotos

בזכות טיפול השתלת שיניים כל אחד יכול להשיג את החיוך המושלם. אנשים שאיבדו את השיניים שלהם מסיבה כזאת או אחרת, יכולים לחייך ללא כל חשש. עם זאת עלולות לצוץ להן שאלות לאורך הדרך, בכל זאת מדובר על טיפול לא פשוט. מה אתם צריכים לדעת לפני שתתחילו את הטיפול? ריכזנו לכם את כל השאלות שיכולות לצוץ לכם בראש. כך תוכלו לעשות את הטיפול מבלי שתבצעו בחירות שלא מתאימות לכם. כמובן שאם יש לכם שאלות נוספות, מוטב לשאול את רופא השיניים טרם תחילת הטיפול.

 

כיצד מבצעים השתלת שיניים?

לא מדובר על פרוצדורה מאוד מורכבת, אך עם זאת היא מחייבת לפעול במקצועיות רבה. השתלים הדנטליים הם התחליף לשורשי השן, כאשר מבריגים אותם לעצם הלסת. לאחר שמבריגים את השתלים, יהיה ניתן לחבר אליהם את השיניים התותבות שיתקבעו לחלל הפה. מה שאומר שהשיניים התותבות הופכות להיות לשיניים קבועות כמו השיניים הרגילות. לא תמצאו את עצמכם במצב שבו השיניים יזוזו או יביאו איתן תחושת אי נעימות מכל סיבה שהיא.

 

כמה אחוזי הצלחה יש להשתלות שיניים?

הנתונים יכולים להיות מעודדים מאוד, אנו מדברים על שיעורי הצלחה מאוד גבוהים. כל עוד תמצאו את הרופא הנכון לא אמורה להיות בעיה בהקשר הספציפי הזה. שיעורי ההצלחה של השתלות שיניים מגיעים עד ל-95 אחוזי הצלחה. במילים אחרות, בקרוב מאוד תוכלו להנות מהחיוך המושלם שחיכיתם לו הרבה זמן. אם עד כה נמנעתם מלחייך, בקרוב מאוד המציאות כולה הולכת להשתנות ללא היכר. תוכלו לחייך חיוך גדול עם שיניים שישמשו אתכם כמו שיניים רגילות בכל היבט שהוא.

 

מהי העלות של טיפול השתלת שיניים?

הבחירות השונות שתעשו לאורך הדרך אמורות להשפיע על המחיר של טיפול השתלת שיניים. לכל טיפול השתלת שיניים מחיר שונה, בין היתר על פי הסבסוד הקיים מהביטוחים השונים. ברוב המקרים עלות הטיפול אמורה לנוע בין 2500 ₪ עד 4500 ₪ עבור שתל בודד בהשתלה רגילה. עם זאת, ניתן גם לבצע השתלת שיניים בזאלית שבה המחירים עשויים להיות גבוהים יותר. תזכרו כי אין סיבה להתפשר על האיכות של השתלים בשביל לחסוך כסף. שתלים איכותיים אמורים להחזיק מעמד זמן רב בחלל הפה, ולספק לכם את מבוקשכם.

 

איפה כדאי לעבור טיפולי השתלות שיניים?

כל מרפאת שיניים תציע טיפול השתלת שיניים באיכות גבוהה על ידי מומחים בתחום. עם זאת יהיה עליכם לבחור מרפאה אחת שבה תעברו את הטיפול הזה, טיפול לא קל בכלל. את הטיפול מוטב לעבור אצל רופא מומחה, כזה שיציג לכם תיק עבודות מרשים. מבחינתכם תרצו לשים את האחריות בידיים של רופא שיניים מיומן שביצע השתלות רבות. ביכולתם לפנות לרופאים מומלצים להשתלת שיניים אשר יוכלו לתת לכם ייעוץ ראשוני לגבי ההשתלה. מעבר לכך יהיה עליכם לוודא כי אתם מרגישים בנוח במרפאה שבה אתם הולכים לעבור את הטיפול. אין תחליף להרגשה האישית שלכם שתשפיע על הטיפול כולו.

Exit mobile version