Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

השתלת שיניים מחיר – כמה עולה השתלת שיניים?

קרדיט תמונה: freepik

ישנם פרמטרים רבים שאתם צריכים לבדוק בעת ביצוע השתלת שיניים. אחד מהפרמטרים האלה יהיה המחיר שאותו ידרשו מכם לשלם. השאיפה שלכם תהיה כמובן לשלם את המחיר הזול ביותר על מנת שתוכלו לעמוד בהוצאות. לצערנו לא מעט אנשים מגיעים למצב שבו בגלל השתלת שיניים מחיר הם לא מסוגלים לבצע את הטיפול. באופן כללי טיפולי שיניים מגיעים לרוב עם תג מחיר גבוה, כזה שלא כולם יכולים לעמוד בו. אז כמה יעלה לכם לעבור ניתוח השתלת שיניים שיאפשר לכם לחזור לחייך כמו כבר?

 

מהו השתלת שיניים מחיר?

המחיר שאותו תשלמו על ניתוח השתלת שיניים משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. כך שיכול מאוד להיות כי המחיר שאתם תשלמו יהיה שונה מהמחיר שאחרים ישלמו. אחרי שהרופא יבחן את המצב של השיניים הקיימות, הוא אמור להצליח לגבש הצעת מחיר שנכונה לכם. מחיר של שתל בודד אמור לנוע בין 700 ₪ עד 3000 ₪. מדובר על הבדלים משמעותיים מאוד כמו שאתם בוודאי שמים לב. כאשר מדובר על השתלת שיניים בכל חלל הפה המחיר מתחיל מ-30 אלף ₪ ויכול להגיע גם עד 60 או 70 אלף ₪.

 

במה תלוי המחיר של השתלת שיניים?

כמו ששמתם לב השתלת שיניים מחיר הוא לא אחיד, ומשתנה מאוד בין מטופלים שונים. אז מה באמת משפיע על המחיר שאותו אתם תצטרכו לשלם בשורה התחתונה? האמת היא שיש מספר פרמטרים שונים שמשפיעים ישירות על המחיר. ברגע שתכירו את הפרמטרים השונים יהיה לכם קל יותר לשלוט על המחיר הסופי.

Exit mobile version