Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

טיפולים אסתטיים ב-2022 – כי הגיע הזמן לדאוג לעצמכם

קרדיט תמונה: pexels.com

שנת 2022 בדיוק נכנסה לה וזהו בדיוק הזמן שלכם לדאוג לעצמכם ולנצל את מיטב הטיפולים החדשניים שמציע עולם האסתטיקה. כיום זמינים לכל דורש מגוון טיפולי אסתטיקה מתקדמים כמו פיסול אף, הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים, מילוי שקעי עיניים, טיפול בקמטי הבעה, הרמת גבות ונוספים ובשורות הקרובות נסקור עבורכם את כולם, כך שתכירו את כל האפשרויות שיכולות לשדרג את המראה שלכם בכמה רמות.

 

חומצה היאלורונית – חומר קסם לשדרוג הפנים

בבואכם לבחור טיפול אסתטי לשדרוג מראה הפנים שלכם, תגלו כי מרבית הטיפולים כוללים שימוש בחומצה היאלורונית. חומר זה נמצא באופן טבעי בגוף של כל אחד מאיתנו ובריכוז גבוה כאשר אנו צעירים. יכולות ספיחת הנוזלים של חומצה זו תורמות למראה עור פנים צעיר, תפוח ורענן וככל שאנו מתבגרים כך כמותה הולכת ופוחתת ואנו נראים זקנים ועייפים יותר. במהלך הטיפולים השונים מזריקים שוב את אותה חומצה לתוך הגוף, מה שמאפשר לשפר את מראה הפנים ולתקן פגמים רבים בו.

 

הנה כמה טיפולים אסתטיים מבוקשים במיוחד שבהם משתמשים בחומצה היאלורונית:

·       העלמת קמטים ושקעים – חומצה היאלורונית סופחת נוזלים ולכן מתאימה לשימוש בכל מקום בו נדרש שינוי במראה הפנים. ניתן להשתמש בה לטיפולי העלמת קמטים, מילוי שקעים בצידי הראש, עיצוב עצמות הלחיים ועוד.

·       עיבוי ופיסול השפתיים – בסוג טיפול זה החומצה ההיאלורונית מוזרקת לשפתיים ומעבה אותן. באמצעות עיבוי נכון ניתן לעצב את הצורה הנדרשת של השפתיים בהתאם למראה הפנים הספציפי של כל אחד.

·       טיפול בעיניים שקועות – מה שנקרא גם עיגולים שחורים ויוצר מראה עייף ולא חיוני. הזרקת חומצה היאלורונית אל שקע העין והרקמה שסביבו גורמת לעור להיות תפוח והמראה חוזר להיות חיוני ורענן.

·       הרמת גבות – גם הגבות שלנו צונחות לאורך השנים בשל איבוד האלסטיות של העור. החזרת הזווית הכה נחשקת של הגבות התבצעה בעבר על ידי ניתוחים בלבד אך כיום ניתן לבצע זאת גם באמצעות חומצה היאלורונית, לעיתים בשילוב בוטוקס למקרים בהם הצניחה משמעותית מאוד.

·       פיסול האף – גם את צורת האף ניתן לפסל ולשנות כיום ללא ניתוח ובאמצעות הזרקת חומצה היאלורונית לאזור.

 

היתרון של כל אחד מסוגי הטיפולים הללו, לעומת ניתוחים למיניהם, הוא בכך שמדובר בחומר טבעי שאינו גורם לאלרגיות או לסיבוכים כלשהם, כזה שנספג באיטיות ובצורה הדרגתית בגוף ושההשפעה שלו אינה קבועה, כך שיש אפשרות לביצוע שינויים עתידיים במקרה הצורך.

 

טיפולי אסתטיקה בשיניים

חלק נוסף בפנים שמחייב התערבות אסתטית אצל מרבית האנשים הוא השיניים. לא כולנו נולדו עם שיניים ישרות ולאורך השנים גם הצבע שלהן הופך מלבן כפנינה לצהוב עד חום עם כתמים שגורמים לנו פשוט להפסיק לחייך ליד  אנשים ובכלל. גם בהיבט הזה תוכלו לעבור בימינו מספר פרוצדורות מאוד יעילות שמחזירות את הלובן והבהירות לשיניים ואף גורמות להן להיראות ישרות ואסתטיות. למשל:

·       לעבור טיפול הלבנת שיניים – דבר שמתאפשר באמצעות קבלת סד מותאם אישית מרופא השיניים, שאותו מלבישים על השיניים לאחר מריחת חומר בתוכו שמלבין אותן תוך כמה שבועות בודדים. אפשרות נוספת היא לעבור טיפול במרפאת השיניים עצמה וזאת על ידי מנורת אור שמלבינה את השיניים תוך כמה מפגשים בודדים.

·       לעבור טיפול ציפוי שיניים – לא תמיד ניתן להסיר את כל הכתמים מהשיניים וגם ישנה הגבלה במספר דרגות ההבהרה שניתן להקנות לשיניים באמצעות הלבנה. במידה ואתם מעוניינים בלבן משמעותי יותר ו/או השיניים שלכם אינן ישרות, תוכלו לעבור טיפולי ציפוי שיניים שלמעשה יפסלו את החיוך שלכם מחדש.

 

חשוב מאוד לעבור את הטיפולים השונים בקליניקות מוכרות ובעלות מוניטין, על מנת שאכן תוכלו להיכנס לשנה החדשה עם התוצאות הכי יפות מבחינה אסתטית, כאלה שיחזיקו לאורך כל שנת 2022 וגם לאחריה.

Exit mobile version