Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

טיפולי שיניים בטורקיה – איך זה מתבצע ולמה זה משתלם לנו?

קרדיט תמונה: freepik

מרבית האנשים, מגיל צעיר ועד היותם אנשים מבוגרים, נדרשים לעבור מעת לעת טיפולי שיניים. מדובר על טיפולים סדירים הכוללות לרוב סתימות או טיפולי שורש ודברים דומים. אלו טיפולים שניתן לבצע אצל כל רופא שיניים, בין אם זה באופן פרטי ובין אם זה דרך הקופה.

לצד הטיפולים הסדירים, המתבצעים לרוב אחרי ביקורת תקופתית אצל הרופא, אזי שישנם לא מעט טיפולים מורכבים יותר, אשר לוקחים יותר זמן וגם עולים הרבה יותר כסף. מדובר על טיפולים כגון יישור שיניים, השתלות שיניים, תיקון לסתות ועוד. מדובר על טיפולים מורכבים אשר נדרשים בין אם זה כתוצאה מפגיעה אסתטית כתוצאה מתאונה, פציעה או חבלה ובין אם מלידה.

במהלך השנים נוצרו אופציות שונות למטופלים בישראל בהן הם יכולים להשתמש בשביל לעבור טיפולי שיניים מורכבים, וביניהם גם טיפולי אסתטיקה לשיניים לשיפור המראה. לצד לא מעט מרפאות מקומיות שמתמחות בתחום, הרי שישראלים רבים גילו גם את האופציה לעבור טיפולים במדינות אחרות במחיר מוזל ובאיכות גבוהה.

אחת הדוגמאות לכך הם טיפולי שיניים בטורקיה. כפי שישנם רבים אשר טסים לשם בשביל לעבור טיפולים רפואיים ואסתטיים אחרים, כך רבים גם בוחרים לטוס לטורקיה במטרה לעבור טיפולי שיניים מסוגים שונים.

 

איך זה מתבצע בפועל?

על פניו דרך הפעולה היא מאוד פשוטה. ברגע שמטופל מעוניין לעבור טיפולי שיניים בטורקיה כל מה שעליו לעשות זה לפנות אל גורם שמתמחה בתיירות מרפא ויכול להפנות אותו למרפאות שיניים איתן הוא עובד. הוא מקבל את כל המידע על המרפאות, על הרופאים ועל כל מה שנדרש בשביל שהוא יוכל לבצע את התהליך בצורה מסודרת ובטוחה.

באופן טבעי, בשביל לבצע את התהליך בצורה נכונה, אזי שיש לעבור תחילה ביקורת אצל גורם מוסמך בשביל לוודא שאכן יש צורך ואפשר לעבור את הטיפול עצמו. אפשר גם להחליט שלא לבצע את הביקורת, אך אז לוקחים הימור מסוים, שמא אולי אי אפשר לבצע את הטיפול אותו מעוניינים לעבור.

 

למה זה משתלם לנו?

רבים שואלים את עצמם, למה זה משתלם לעבור טיפולי שיניים בטורקיה ולא בישראל. יש לכך מספר הסברים.

ראשית, המחיר של הטיפול הוא זול יותר. במקרים רבים זה נכון גם אם לוקחים בחשבון את עלויות הטיסה והמלון.

שנית, מאחר ויש היצע גדול יותר, אז במקרים רבים גם יש סיכוי טוב יותר למצוא תור בהקדם ולא לחכות עם זה.

שלישית, אופציות הטיפול הן רבות יותר. צריך לומר, בטורקיה עובדים הרבה מאוד רופאים ברמה הגבוהה ביותר. לכן כל מטופל שבוחר לעבור טיפול שיניים במדינה, יכול להיות סמוך ובטוח שהוא יקבל טיפול מאוד איכותי בתנאים הטובים ביותר. זה משתלם כלכלית וכמובן שזה משתלם מבחינה רפואית ובריאותית.

Exit mobile version