Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

טיפולי שיניים בטורקיה

הרבה ישראלים פוקדים מדי שנה את טורקיה לצורך השתלת שיער, אבל בתקופה האחרונה אנחנו שומעים שלא רק משתלם לעשות השתלת שיער בטורקיה, אלא גם טיפולי שיניים. טיפולי שיניים הינם טיפולים מאוד יקרים, גם דרך הקופה. כאשר מדובר על סתימה או טיפול אחר הבעיה היא מאוד מינורית, אבל במקרה בו אנחנו רוצים לבצע השתלה לדוגמא, העניין הופך להרבה יותר יקר. האם באמת משתלם לעשות טיפולי שיניים בטורקיה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

כמה זה עולה בארץ?

טיפולי שיניים מחייבים בראש ובראשונה צוות מיומן ומקצועי, את זה אפשר למצוא גם בארץ וגם בטורקיה. הבעיה העיקרית היא שבארץ הטיפולים הרבה יותר יקרים, כמו הרבה דברים בארץ בהשוואה לחו"ל… לשם ההשוואה, המחיר אותו תשלמו בארץ עבור שתל בודד יכול לנוע החל מ-1,700 ש"ח ועד עד כ-2,000 ש"ח. במקרה בו אתם רוצים לבצע מספר שתלים המחיר יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים. המחיר אותו תשלמו עבור טיפולי שיניים בטורקיה מאותו הסוג יכולים להיות זולים בכ-50% ומעלה! זאת אומרת, גם אם אנחנו מוסיפים למחיר את החברה הישראלית המתווכת ביניכם ובין המרפאה בטורקיה, גם את הטיסות וגם את הנסיעות למרפאה, אנחנו עדיין משלמים פחות בהרבה מבארץ.

 

השתלת שיניים בטורקיה

טיפולי השתלת שיניים הם הטיפולים הנפוצים ביותר בטורקיה. המטרה שלכם היא להרכיב שיניים קבועות במקומות הנדרשים. השתל הוא הבסיס של השן, מדובר על בורג שבדרך כלל יהיה עשוי מטיטניום, הוא מחליף את השורש של השן שאנחנו רוצים להחליף. יש לוודא שהשתל מתקבל בצורה קבועה ואין דחייה של החניכיים. השתלות יכולות להיות תהליך שנמשך לאורך כמה שבועות ואף חודשים, כדי באמת לוודא שכל השתלים התקבעו בחניכיים. עם זאת, יש היום טיפול מאוד פופולרי שקיים גם בארץ והוא מכונה – השתלה ביום אחד. השתלה ביום אחד היא השתלה שפותרת לנו את כל הבעיות לאחר ההשתלה הרגילה. בהשתלה זו אתם לא צריכים להתמודד עם המבוכה שיש בדרך כלל לאחר השתלה רגילה, למעשה אתם תקבלו כבר באותו יום שיניים שאפשר להתנהל איתם בצורה רגילה לחלוטין, תוכלו לאכול, לחייך וכל מה שעשיתם עד אתה. יש סוגים שונים של השתלות ביום אחד, הפופולרי מביניהם נקרא All on 4. בתהליך זה מושתלים 4 שתלים שהם למעשה מעניקים תמיכה לכל הכתרים.

 

טיפולי שיניים נוספים בטורקיה

מלבד להשתלת שיניים שזה בדרך כלל הטיפול היקר ביותר, תוכלו לקבל עוד טיפולי שיניים בטורקיה אשר בארץ עולים הרבה יותר. טיפול נוסף שהפך לפופולרי בקרב ישראלים בטורקיה הוא הלבנת שיניים. כולנו מגיעים לאיזה גיל שאנחנו סובלים משיניים צהובות או שיניים עם כתמים. הכתמים יכולים לנבוע מסיבות שונות, גנטיקה, מחלות חניכיים, עישון, שתייה מתוקה, קפה וכן הלאה… במקרים אלו אנחנו רוצים לבצע הלבנת שיניים. בטורקיה נוכל למצוא מרפאות מקצועיות אשר יעניקו לכם טיפולים אלו במחירים זולים הרבה יותר מאשר בארץ. הלבנת שיניים יכולה להגיע ללמעלה מ-10,000 ש"ח בארץ. בטורקיה תוכלו למצוא מחירים הוגנים והלבנת שיניים מגוונת על ידי מומחים.

 

ציפוי שיניים

ציפויי שיניים הם דבר מאוד נפוץ, במקום לבצע השתלות במקרה בו השתל שלנו מתפקד כמו שצריך, אנחנו יכולים לעשות ציפוי לשיניים. הציפוי יכול להיות על ידי חיתוך של השן לגודל קטן יותר או ציפוי ישירות על השן כמו שהיא. ציפוי שיניים עשוי מחומרים שונים, לכל סוג טיפול יש את היתרונות שלו. לדוגמא, יש ציפוי חרסינה אשר הוא הפופולרי ביותר והמחיר שלו בארץ מגיע לכ-4,000, בטורקיה נוכל למצוא את המחיר הנוח ביותר, כ-250 אירו.

 

איך עובד התהליך?

לא כל אחד יכול לבצע טיפולי שיניים בטורקיה, יש לבצע תהליך התאמה עם תחילת התהליך. את הייעוץ הראשוני אתם תקבלו בארץ בדרך כלל, בו רופא מטעם החברה המתווכת יבדוק את מצבכם הבריאותי ויוודא שאכן אתם כשירים לביצוע טיפולי שיניים בטורקיה. כחלק מהתהליך אתם תעברו צילומי שיניים לצורך סריקה מלאה של הפה כדי לבדוק את מצב השיניים והחניכיים. במקרה בו יש בעיה כלשהי, יש לברר האם היא ניתנת לטיפול ורק לאחר הטיפול תוכלו להמשיך בתהליך.

 

הכתבה בשיתוף דנטל לנד לפרטים נוספים הכנסו ללינק הבא:

https://dentaland.co.il/dental-care-abroad/dental-care-in-turkey/

Exit mobile version