Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

טיפול שיניים ביום אחד

קרדיט תמונה: freepik

טיפולי שיניים יכולים מאוד להרתיע, במיוחד כאשר מדובר על השתלות שיניים. כיום יש אמצעים חדשניים אשר מאפשרים לנו להקל על כל התהליך הזה ולהפוך אותו להרבה יותר פשוט ומהיר. אחת השיטות המובילות והנפוצות היום בארץ ובעולם היא טיפול השתלות שיניים ביום אחד. אז איך בעצם עובד התהליך הזה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על טיפול שיניים ביום אחד.

 

מה זה אומר בדיוק?

טיפול שיניים ביום אחד הוא כמו שזה נשמע בדיוק, השתלות שיניים ביום אחד. כל מה שצריך הוא מפגש אחד בודד לפני הטיפול כדי לדעת מהו הטיפול הנדרש עבורכם. כמובן, כמו בכל טיפולי השיניים גם כאן אתם נדרשים להגיע עם צילומי שיניים לבקשת הרופא או לעשות את צילום השיניים במרפאה המטפלת. זמן ההחלמה של טיפול זה לוקח מספר ימים, אך הוא הרבה יותר נכון אם אתם רוצים לסיים את התהליך הזה באופן מהיר. בדרך כלל, טיפול רגיל של השתלות שיניים לוקח כמה חודשים, בכל פעם עושים שתלים חדשים ובודקים שהם עובדים כמו שצריך בחניכיים. השיטה של טיפול ביום אחד נועדה להעניק לנו את האפשרות הזאת במחיר הגון ופחות כאב.

 

האם זה מתאים לכל אחד?

חשוב להדגיש, טיפולי שיניים הם דבר מאוד מורכב ועדין. לכן, טיפולי שיניים לא יתאימו לכל אחד וחשוב לציין את זה. מרפאה מקצועית תדרוש מכם לעבור בדיקת כשירות או לפחות שאלון אשר מצהיר עליכם כעל אנשים שיכולים לעבור את הטיפול הזה. בתור התחלה, יהיה עליכם לבצע בדיקה הכוללת דיאגנוזה מקיפה, צילום CT של חלל הפה, רנטגן וסריקה של הלסתות. לאחר מכן, אתם תגיעו לפגישת התייעצות עם הרופא המטפל והוא יתאים עבורכם את הטיפול המתאים. ישנם אנשים שמבחינה בריאותית אינם כשירים לעבור את התהליך הזה בשל סיכונים שונים ולכן, תמיד חשוב לעשות את הבדיקות באופן נכון. רופא מוסמך יידע להעניק לכם טיפול אלטרנטיבי במקרה הצורך.

 

כמה זה עולה לי?

המחיר אותו נשלם עבור טיפול שיניים ביום אחד יכול להשתנות בהתאם למורכבות העבודה. השתלות שיניים זה דבר יקר, כולם יודעים את זה. המחיר אותו נשלם עבור השתלת שיניים ביום אחד לרוב ינוע בין 35,000 ש"ח ועד כ-70,000 ש"ח. המחיר משתנה בהתאם לגיל המטופל, המצב הנוכחי של השיניים, מורכבות העבודה והמרפאה המטפלת. אנחנו לא ממליצים לבחור מרפאה לפי המחיר אלא לפי המקצועיות. אם המרפאה גם זולה וגם מקצועית הרווחתם כפליים. תוכלו בקלות למצוא את המידע הנדרש אודות אותה מרפאה, הרופא המטפל, הכל נמצא היום באופן נגיש באינטרנט, מיותר לציין שיש לבדוק את הרישיון של הרופא המטפל.

Exit mobile version