היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

יישור שיניים שקוף אינויזליין מחיר שאסור לפספס!!

 

יישור שיניים שקוף אינויזליין מחיר המראה החיצוני שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו. הרושם הראשוני שמתקבל עלינו בכניסה לכל חדר מתבסס בראש ובראשונה על המראה. אין כל סיבה שנתפשר על פגיעה אסתטית במהלך טיפול יישור שיניים כאשר אפשר לבחור בטכניקות טיפול חדישות עם מתקני יישור בלתי נראים. יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין מתאים למבוגרים וצעירים (החל מגיל 12). הטיפול כולל סט גשרים שקופים בהתאמה אישית ואופציה לשליפה מהירה של מתקן היישור באופן עצמאי.

 

איך פועלת השיטה ומדוע היא כל כך מוצלחת?

הטיפול מתבסס על סדרת גשרי פלסטיק שקופים אותם הרופא המטפל מזמין בעבור המטופל מהמעבדה של חברת אינויזליין בחו"ל. הגשרים מותאמים למבנה של הלסת ומתוכננים נכון על מנת להפעיל לחץ מתון וממוקד על השיניים ולהזיז אותן אל המקום המבוקש. המטופל רשאי לשלוף ולהרכיב את הגשרים לפי צורך כאשר ההמלצה היא על הרכבת הגשרים למשך 22 שעות ביממה לפחות (גם במהלך השינה). כל גשר משמש את המטופל למשך 7-10 ימים כאשר לאחר מכן מוחלף הגשר הנוכחי בגשר הבא בסדרה.

כל אחד מהגשרים בסדרה מתוכנן להניע תזוזה ספציפית של הלסת או השיניים. הגשר הנוכחי מכין את הקרקע לקראת הגשר הבא. לא ניתן לשנות את סדר השימוש בגשרים או לעבור להשתמש בגשר הבא טרם הושלמה תקופת הטיפול בגשר הנוכחי. אם אחד הגשרים בסדרה אובד או נשבר – יש לפנות מיד אל הרופא המטפל. שימוש בגשר קודם בסדרה או בגשר הבא בסדרה לא יפתור את הבעיה. חשוב להרכיב את כל הגשרים בהתאם לתכנית הטיפול שנקבעה. כל סטייה מלוח הזמנים שנקבע מראש משבשת את הטיפול ודורשת הערכה מחודשת.

שיטת יישור שיניים אינויזליין זוכה להצלחה מסחררת בכל העולם בזכות התוצאות הטובות שהיא משיגה. ללא כל פגיעה אסתטית וללא מגבלות אכילה, אפשר ליישר את השיניים ולהשיג חיוך מושלם. הטיפול אינו פוגע בשיניים, אינו משאיר אחריו כתמים, אינו כרוך בכאב ואינו דורש הימנעות ממאכלים מסוימים או שינוי הרגלים.

 

האם שיטת אינויזליין אכן בלי נראית?

כאשר מסתכלים ממרחק קטן במראה אפשר יהיה להבחין בשוליים של הגשר. ממרחק של 25 סנטימטרים לא ניתן יהיה להבחין בגשר כלל.

 

 

כמה זמן צריך להרכיב את הגשרים?

משך הטיפול נקבע בהתאם למצב של הלסת והשיניים. ככל שהטיפול יותר מורכב כך הוא יהיה ארוך יותר. יישור שיניים בשיטת אינויזליין נמשך מספר חודשים עד שנתיים. התמדה בהרכבת הגשרים בהתאם להנחיית הרופא תבטיח עמידה בלוח הזמנים שנקבע מראש. הרופא בונה לכל מטופל תכנית טיפול על בסיס הדמיה תלת ממדית. בכדי להבטיח את התקדמות הטיפול בהתאם ליעדים שנקבעו מראש על המטופל להרכיב את הגשרים במשך 20 שעות לפחות בכל יממה. מתקן היישור מפעיל לחץ ממוקד על השיניים כך שניתן לבצע תיקונים נקודתיים במהרה.

 

כמה עולה יישור שיניים בשיטת אינויזליין?

יש לשיטת יישור שיניים שקוף אינויזליין מחיר גבוה בהשוואה לשיטות האחרות בגלל הערך המוסף שהיא מביאה עמה. לא קיימת עוד שיטת יישור שיניים שמאפשרת למטופל להסיר בעצמו את מתקן היישור לטובת צחצוח שיניים או אכילה. שיטת אינויזליין היא האסתטית ביותר, הנוחה ביותר והבריאה ביותר. הגשרים אינם פוצעים את החניכיים, אינם מכתימים את השיניים ואינם מגבילים את האפשרות לבצע טיפולי שיניים במהלך הטיפול. בכל צחצוח שיניים הגשרים נשלפים לטובת צחצוח יסודי של הפה וניקוי.

הטכנולוגיה של אינויזליין מתבססת על ייצור של מתקן יישור מותאם אישית לכל מטופל. בניגוד לשיטת הסמכים בה מתקן היישור אחיד בגודלו, שיטת אינויזליין מייצרת בעבור כל מטופל גשר שתואם את מידות הפה המדויקות. הייצור של הגשרים בהזמנה אישית דורש שימוש בטכנולוגיה חדישה שקיימת היום רק בחו"ל. המכשור מחייב ניסיון רב ומיומנות, בהתאם, העלות של הטיפול גבוהה יותר מזו של השיטות הישנות. החוויה של המטופל, הנוחות שלו ומשך הטיפול נקבעים על פי סוג הטכנולוגיה. נציין שאפשר להגיע לתוצאות טובות בכמה שיטות יישור שיניים, אך רק שיטת אינויזליין היא האסתטית והנוחה ביותר.

 

כיצד מחושבת העלות של הטיפול?

אם אתם חושבים שיש לשיטת יישור שיניים שקוף אינויזליין מחיר גבוה – לאחר שתבינו כיצד הטיפול מתומחר, תבינו שהמחיר משקף השקעה רבה, מתקן יישור שיניים שמוזמן בעבורכם בהתאמה אישית, נוחות, אסתטיקה ובעיקר, חיוך מושלם בשיטת טיפול חדשנית שאני מהווה כל פגיעה אסתטית. מטופלים שעוברים יישור שיניים בשיטת אינויזליין ממשיכים בחיי השגרה שלהם ללא הפרעה.

המחיר נקבע בהתאם לצרכים הרפואיים והאסתטיים של המטופל. ככל שהטיפול הנדרש יותר מורכב וארוך, כך גם המחיר. את הצעת המחיר תקבלו במהלך הפגישה הראשונית לאחר ביצוע בדיקה. הרופא מעריך בפגישה הראשונה את משך הטיפול ואת עלותו. המרפאה מציעה מגוון אפשרויות לתשלום נוח כך שנמצא פתרון בעבור כל מטופל שמבקש לעבור טיפול יישור שיניים.

האם כל אורתודנט רשאי לבצע את הטיפול?

כל אורתודנט שמבקש לבצע טיפולי יישור שיניים בשיטה חדישה מתבקש לעבור הסמכה מיוחדת. בכדי לבצע את הטיפול רופא שיניים משתתף בהדרכות והשתלמויות, הוא מתעדכן באופן קבוע בפיתוחים חדשים של חברת אינויזליין ובשיפורים.

 

איך שומרים על התוצאות?

הטיפול האורתודנטי מסתיים עם חיוך מושלם, אך אותם גורמים שגרמו בעבר לתזוזה של השיניים עדיין קיימים ועלולים לחזור ולגרום לבעיות. השיניים ועצמות הלסת זקוקות לזמן על מנת להסתגל למצב החדש. על כן, רופא השיניים מסיים כל טיפול יישור שיניים עם הרכבת פלטה אותה המטופל מסוגל להרכיב ולהסיר בעצמו. יש להרכיב את הפלטה בהתאם להנחיה של הרופא בכדי לשמר את התוצאות ולמנוע תזוזה מחדש של השיניים. חשוב להקפיד לנקות היטב את הפלטה לפחות פעמיים ביום. כדאי לצחצח את הפלטה עם מברשת שיניים ולשטוף אותה במים קרים.

 

מבוגרים וילדים שעוברים טיפול יישור שיניים חולמים על הרגע בו מתקן היישור ייעלם והם יוכלו לחזור לשגרה. כיום, טכניקת יישור שיניים אינויזליין מגשימה להם את החלום. זוהי שיטה חדשנית שמאפשרת יישור שיניים באמצעות קשתות פלסטיק שקופות (גשרים שקופים). מתקן היישור גם שקוף וגם ניתן לשליפה עצמית בכל רגע נתון. המטופל נדרש להרכיב את הפלטה 24 שעות ביממה, אך יש לו את היכולת לשלוף אותה החוצה לפי צורך. התוצאות של יישור השיניים בשיטת אינויזליין טובות לא פחות מאלו שמושגות בשאר השיטות.

יתרונות של יישור שיניים אינויזליין

  1. יישור שיניים בתהליך אסתטי ובלתי נראה
  2. שימוש בטכנולוגיה החדישה ביותר בתחום (כולל הדמיה תלת ממדית מדויקת)
  3. תוצאות מצוינות בזמן קצר
  4. אין קושי בשמירה על היגיינה במהלך הטיפול (ניתן לשלוף את הפלטות החוצה בקלות לטובת צחצוח שיניים יסודי)
  5. הרכבה עצמית נוחה (גם ילדים יכולים)

 

איך נראה טיפול יישור שיניים בשיטת הפלטות השקופות?

תחילה נדגיש שהטיפול אינו נגיש בכל המרפאות. על מנת ליהנות מהטכנולוגיה החדישה עליכם לאתר מרפאה עם אורתודנט מומחה שמתמחה בשיטת הטיפול החדשה ומחזיק בציוד המתאים. השלב הראשון בדרך אל שיניים ישרות בשיטת אינויזליין יהיה בדיקת אבחון שכוללת בדיקה של השיניים והחניכיים. הרופא יפנה את המטופל לביצוע סט צילומי אורתודנטיה. הצילומים חיוניים להרכבת תכנית הטיפול והמלצה על שיטת הטיפול הטובה ביותר.

על מנת להתחיל בטיפול יישור שיניים אינויזליין הרופא מתבקש להעביר אל המעבדה בחו"ל את סט הצילומים ובהתאם הוא מקבל מהם הדמיה תלת ממדית. ההדמיה משמשת בסיס להרכבת תכנית הטיפול האידאלית בעבור המטופל וקביעת לוח הזמנים. חברת אינויזליין היא זו שמייצרת לבסוף את הפלטות השקופות בעבור כל מטופל. הפלטות מיוצרות בחו"ל על פי מידות אישיות ומדויקות כך שנדרשת המתנה עד קבלתן ותחילת הטיפול. מיד כאשר הפלטות מגיעות אל המרפאה, המטופל מוזמן לפגישה בכדי לקבל אותן יחד עם הדרכת שימוש והנחיות הסתגלות. המטופל צריך להיות מסוגל להרכיב ולהחליף את הפלטות בעצמו.

 

יישור שיניים אינויזליין – מה כל מטופל מקבל?

יישור שיניים אינויזליין מתבסס על שימוש בסט של פלטות שקופות. המטופל מקבל לרשותו את כל סט הפלטות עם לוח זמנים שקובע מתי עליו להחליף את הפלטה הנוכחית באחת חדשה. החלפת הפלטות מתוכננת בהתאם לתזוזה הצפויה של השיניים. הרופא המטפל מנחה את המטופל כיצד להרכיב את הפלטות, איך לשלוף אותן, מה חשוב להסתגלות מהירה וכיצד יש לנקות את השיניים ואת מתקן היישור. כל פלטה בסדרה מניעה בהדרגתיות את השיניים אל המקום הנכון ומכינה את הקרקע לפלטה הבאה אחריה בסדרה. שימוש נכון בפלטות בהתאם לרצף התזוזות חיוני להתקדמות התהליך.

יישור שיניים אינויזליין – מתי חוזרים למרפאה?

כמו בכל טיפול אורתודנטי אחר, גם טיפול בשיטת יישור שיניים אינויזליין דורש הגעה לפגישת ביקורת ומעקב בקליניקה אחת לחודש / חודשיים. פגישת הביקורת חיונית להבטחת התקדמות הטיפול ומעקב אחר מצב השיניים. הקשר עם המרפאה רציף במהלך כל תקופת הטיפול וגם לאחריה.

יישור שיניים אינויזליין – מתי מסיימים את הטיפול?

לרוב, יישור שיניים אינויזליין דורש שנה וחצי של טיפול. משך הטיפול נקבע בהתאם למצב ההתחלתי של השיניים והלסת. במידה ונדרשת גם הזזה של הלסת – הטיפול יהיה ממושך יותר. לקראת המועד שהוגדר לסיום הטיפול הרופא מזמן את המטופל לפגישת הערכת מצב. במידה והטיפול אכן התקדם כמתוכנן הוא גם יסתיים בתאריך שנקבע מראש. במקרים בהם הרופא מזהה דרישה להארכת משך הטיפול מוזמנות על פי צורך פלטות נוספות. במועד סיום הטיפול מבצע הרופא קיבוע או מנחה את המטופל על שימוש בגשר לשמירת התוצאות.

יישור שיניים אינויזליין – איך מגדילים את סיכויי ההצלחה של הטיפול?

יישור שיניים אינויזליין דורש מחויבות של המטופל והתמדה. ההצלחה של הטיפול מותנית בהרכבת הפלטות השקופות 24 שעות ביממה במהלך כל תקופת הטיפול. הפלטות נשלפות כך שאפשר להסיר אותן בקלות. מטופלים צעירים נוטים להקל ראש ומסירים את הפלטות לעתים קרובות ללא כל צורך. כמו כן, חשוב להקפיד שלא לאבד את הפלטות.

טיפול יישור שיניים דורש הקפדה על היגיינת פה. המטופל נדרש לצחצח היטב את השיניים לפחות פעמיים בכל יום. ביקור אצל שיננית להסרת אבנית מומלץ פעמיים בשנה. הפלטות השקופות ניתנות להסרת במהלך צחצוח השיניים. בהשוואה ליישור שיניים עם סמכים עשויים מתכת, שיטת הפלטות השקופות נחשבת אסתטית יותר.

האם יישור שיניים אינויזליין כואב?

הפלטות שמשמשות ליישור השיניים מתוכננות להפעיל על כל שן או קבוצת שיניים לחץ מדויק וממוקד. לרוב, השימוש בפלטות אינו כרוך בכאב. תחושת לחץ או חוסר נוחות מופיעה בתקופת ההסתגלות  לשימוש בפלטה הראשונה. לאחר מספר ימים מצליחים רוב המטופלים להסתגל למתקן והוא הופך בלתי מורגש. בהשוואה לשיטות אחרות, יישור שיניים בשיטת אינויזליין נחשב לנטול כאבים. בניגוד להתקנת סמכים עשויים מתכת שגורמים לפצעים בפה ובלשון, הפלטות השקופות אינן פוצעות את המטופל כלל.

מה מותר לאכול במהלך הטיפול יישור שיניים אינויזליין?

בשונה מטיפול יישור שיניים עם סמכים, בשיטת אינויזליין אין הגבלה על אכילת מזונות קשים. הפלטות נשלפות מהפה בקלות כך שאין כל מניעה לשלוף אותן במהלך אכילת מזון קשה או חטיפים אהובים. בסיום האכילה כדאי לצחצח את השיניים ולהחזיר מיד את הפלטות למקומן. נציין שישנה המלצה על הימנעות מלעיסת מסטיק במהלך הרכבת הפלטות. כמו כן, נמליץ להימנע משתיית משקאות חמים מאוד שעלולים לעוות את הפלטות.

האם צריך לעקור שיניים במהלך טיפול אורתודנטי?

עקירה של שיניים נדרשת רק במעט מאוד מקרים. אורתודנט מומחה יידע לרוב למנוע את הצורך בעקירת שיניים באמצעות הרחבה של הלסת והזזה נכונה של השיניים. במידת הצורך אפשר יהיה לבצע הליך שיוף שיניים על מנת לייצור מקום לתזוזת השיניים למקומן. עקירה עולה על הפרק רק במעט מקרים בהם לא קיימת אפשרות אחרת לפינוי מקום בלסת לכל השיניים.

 

 

Exit mobile version