Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

כיצד לבחור את רופא השיניים שמתאים לכם?

קרדיט- pixabay

כאשר אנו זקוקים לטיפולי שיניים אנו מבינים כי יש לבחון את המרפאה ואת הרופא המטפל ביסודיות. זאת כיוון שעדיף תמיד להציל את השיניים הקיימות, לטפל בהן כראוי ולשמור עליהן. כדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, יש לבחור את הצוות הרפואי שייתן לכם את המענה הטוב ביותר. כך גם לגבי בחירת שיננית ואורתודנט במקרה הצורך וכמובן שגם רופא השיניים. חשוב לבדוק רופא בעל מוניטין אשר באמתחתו הידע הרפואי בטיפולים כמו טיפולי שורש, סתימות ואסתטיקה, שיוכל לתת מענה מקצועי לכל בעיה. מציאת הרופא הנכון תאפשר לכם להקפיד על בריאות השיניים ושמירתן לאורך שנים. אז כיצד תדעו באיזו מרפאת שיניים ורופא לבחור? לפניכם את כל הפרמטרים שכדאי לבחון.

 

בדקו כי יש לרופא השיניים את האסמכות המקצועיות הנדרשות

במסגרת החיפושים אחר רופא שיניים שיעניק לכם את הטיפולים הנדרשים לצרכים שלכם, חשוב לוודא כי אכן הוא מחזיק בתעודות והיתרים ההכרחיים, כמו גם שמרפאת השיניים שלו נמצאת תחת פיקוח של משרד הבריאות. כך תוכלו להבטיח כי רופא השיניים בעל כשירות מקצועית ומפוקחת. בנוסף מומלץ לברר האם יש לרופא מומחיויות נוספות למשל, האם יש לו הכשרה של אורתודונט או כירורג? האם הוא יכול לתת מענה לבעיות הקשורות למבנה העצם? ונושאים נוספים אשר ייקלו עליכם את ההתנהלות במקום אחד לאורך זמן.

 

חווית השירות

כאשר אנו ניגשים לקבל טיפול בכל מרפאה כלשהי ובפרט במרפאת שיניים, לחוויית השירות יש משקל רב. אנשים רבים חוששים מטיפולי שיניים ובנוסף לתחושות הקשות הללו, להיכנס למרפאה שבה הצוות אינו מסביר פנים או כשנתקלים בקושי רב במציאת חנייה, או שהזמינות של הרופא נמוכה ומצבים נוספים שאתם עלולים להיתקל בהם אשר יעכירו את התחושות שלכם, יגרמו לכך שבסוף לא תתמידו בשגרת הטיפולים הנדרשת. לכן, מראש ודאו את השעות והזמינות של הרופא, שיש במקום שפע של חנייה  ושהמרפאה מציעה חווית שירות נעימה ומזמינה.

 

אילו שירותים ניתנים במרפאה?

מומלץ למצוא מרפאה שיש בה שירותים רבים ככל הניתן, למשל: שירותי מעבדה, רופאים המתמחים בטיפולי שורש, טכנאים, אורתודנטים, שינניות, רופאים כירורגיים ועוד. אם יש לכם ילדים חפשו מקום אשר נותן מענה גם לטיפולי שיניים לילדים.

 

ביקורות והמלצות

אחד מיתרונותיו של האינטרנט הוא שניתן לבדוק מהן הביקורות וההמלצות השונות על רופאי השיניים השונים, כיצד מטופלים מדרגים את האיכות וחוויית הטיפול ומהי חוות דעתם על הרופא שטיפל בהם. אומנם מדובר בביקורת אישית אך עדיין ניתן להבין מן הכתוב אודות חווית השירות והטיפול שהרופא מציע.

 

בואו להתרשם מהמקום

לאחר שהחלטתם על כמה מרפאות שאתם מעוניינים לבדוק, בקרו בהן וגבשו חוות דעת. קבעו תור מסודר עם הרופא והתייעצו עימו לגבי מצבכם, בנוסף, שימו לב לדברים הבאים:
1. האם המקום נקי ומטופח?
2. האם השירות והיחס של צוות המרפאה אדיב?
3. מהי האווירה במקום?
4. האם הרופא היה קשוב לבעיות שהצגתם בפניו ונתן מענה מספק?
5. האם ניתן לך פתרון מועיל לבעיה שבגינה הגעתם?
6. האם יש זמינות לתורים לטיפולים שונים?
7. האם יש במרפאה שירותים משלימים ומהן העלויות?
לאחר שהתרשמתם מהמרפאות השונות, בחרו במרפאה שנתנה את המענה הטוב ביותר עבורכם.

לסיכום, בחירה נכונה ונבונה של מרפאת השיניים שלכם תבטיח שגרת טיפולים סדורה ומאורגנת שבה תוכלו לשמור על השיניים והיגיינת הפה כראוי. בחנו היטב את מעטפת השירותים המוצעת במקום, את האנרגיה שהייתה לכם עם הרופא וההתרשמות שהשאיר עליכם.

Exit mobile version