Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

כל מה שרציתם לדעת על אינוויזליין

קרדיט תמונה: freepik

יישור שיניים זה כבר מזמן לא פרוצדוקה השמורה לבני העשירון העליון בלבד. היום, אין מי שלא שוקל לעבור טיפול ליישור שיניים, פשוט מתוך ההבנה כי החיוך שלנו הוא בעל משמעות דרמטית על האופן בו אנחנו נראים. בסופו של יום, להיראות טוב זה לא משהו 'שטחי', אלא, כאשר אנחנו נראים טוב, הביטחון העצמי עולה ותחושת הערך העצמי עולה במקביל לזה.

יישור שיניים הוא משאלת ליבם של רבים, אבל יש מי שחוששים מהתהליך בגלל המכשירים שעלולים ליצור מראה לא אסתטי לאורך הטיפול עצמו. אבל, היום יש פתרון. יישור שיניים שקוף אינוויזליין היא הדרך שלכם, להפוך את תהליך יישור השיניים לנעים, נוח ובעיקר, אסתטי. כל מה שאתם רוצים לדעת על הטיפול המומלץ, נמצא במאמר הזה.

 

איך יישור שיניים מתבצע ובאילו כלים משתמשים לאורך הטיפול

יישור שיניים הוא תהליך בו נעזרים בכלים דנטלים מעוצבים במיוחד למערכת השיניים שלכם. יישור שיניים נערך בשעה שהמטופל עונד את אותם המכשירים שתפקידם הוא ליצור לחץ מבוקר על שורשי השיניים והלסת, מה שלאורך זמן, משפיע על מיקומם של השיניים, בהתאם לתנאים שיצרנו במטרה ברורה, ליישר את השיניים ולאפשר למטופל ליהנות מחיוך אסתטי.

המכשירים הדנטליים מותאמים אישית לכל מטופל, בהתאם לטיפול הדרוש ובהתאם למבנה השיניים והבעיות מהן המטופל או המטופלת סובלים באותה העת. יישור שיניים הוא תהליך שיכול לקחת פרק זמן לא קצר, בייחוד לאור העובדה כי יש להפעיל לחץ מבוקר לאורך פרק זמן משמעותי דיו כדי להגיע לתוצאה הרצויה בסופו של דבר.

לא מדובר על תהליך כואב ואת המכשירים אפשר להוציא במידת הצורך, אם בשביל לאכול או במידה ויש לעמוד מול קהל ולדבר באירוע זה או אחר. אבל, באותה הנשימה, אנחנו חייבים לציין כי ככל שהמטופל יתמיד בטיפול ויענוד את המכשירים לפרק זמן משמעותי יותר במהלך היום, כך התוצאה של הטיפול תהיה אפקטיבית בסופו של דבר. יישור שיניים הוא תהליך אם כן, שדורש את שיתוף הפעולה של המטופל.

 

יישור שיניים שקוף אינוויזליין זה הפתרון הטוב ביותר

לתהליך של יישור שיניים שקוף אינוויזליין יש כמה יתרונות בולטים:

  1. המכשירים הדנטליים שקופים, מה שהופך את תהליך הטיפול אסתטי בהרבה וכזה שלא מעורר תחושה של מבוכה אצל המטופל.
  2. יישור שיניים שקוף אינוויזוליין נעשה באמצעות מכשירים מותאמים אישית, אותם המטופל יוכל להסיר במידת הצורך.
  3. התהליך, משום שהוא אסתטי ונעים יותר לעין, מוביל באופן טבעי לשיתוף פעולה משמעותי יותר של המטופל או המטופלת, מה שיביא לתוצאות טובות יותר בטווח הארוך.
  4. את הטיפול עושים אנשי מקצוע מעולים שטובת המטופל עומדת כל העת לנגד עיניהם.

 

האם מדובר על טיפול יקר יותר מיישור שיניים רגיל?

לא מדובר על טיפול יקר יותר, אלא אפילו להיפך. דווקא משום שהמכשיר שקוף, מה שמוביל לשיתוף פעולה של המטופל, את התוצאות נראה בטווח קצר יותר בדרך כלל, ממה שנראה בסיום של טיפול 'רגיל'. התוצאה תהיה יישור שיניים בפרק זמן קצר יותר ובסופו של יום, התוצאות המהירות, מוזילות את מחיר הטיפול לעומת המחיר של טיפול ארוך טווח.

Exit mobile version