Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

כפפות חד פעמיות- מתי יש צורך להשתמש בהן ואיך בוחרים נכון?

קרדיט תמונה: freepik

כפפות חד פעמיות מהוות דבר נצרך ביותר עבור מגוון רחב של שימושים. המטרה שלהן היא לספק את ההגנה המקסימלית על כפות הידיים כאשר מבצעים פעולות שונות וכן, לשמור על היגיינה בביצוע פעולות שונות. לא מעט אנשי מקצוע משתמשים בכפפות. בין אם מדובר על אנשי מקצוע מתחום הקולינריה והמזון, בין אם מדובר על אנשי מקצוע מתחום הרפואה ובין אם מדובר על כל איש מקצוע שנדרש לשמור על היגיינה בעבודתו. כפפות חד פעמיות מהוות כיום צורך בסיסי ומהותי עבור מגוון אנשי מקצוע וכמובן, גם עבור המגזר הפרטי ועל כן, ניתן למצוא כיום היצע רחב של כפפות חד פעמיות וכל שנותר זה לבחור את הכפפות המדויקות ביותר בהתאם לצרכים העומדים על הפרק.

 

כפפות חד פעמיות- איזה סוגים ניתן למצוא

כפפות חד פעמיות מהוות כאמור דבר מאוד בסיסי וחשוב עבור לא מעט אנשים, מקומות עבודה, אנשי מקצוע ועוד. כמובן שכיום ניתן למצוא כפפות מסוגים שונים, כך שכל אדם יכול לבחור את הכפפות המתאימות לו ביותר בכל היבט. הנה כמה סוגים של כפפות חד פעמיות:

כפפות חד פעמיות נפוצות ביותר הן כפפות לטקס. מדובר על כפפות העשויות מגומי איכותי וניתן למצוא אותן בבתי חולים, קופות חולים ועוד שכן, הן ידועות כעמידות ביותר ועל כן הן מאפשרות לשמור על היגיינה הנחוצה מאוד בסביבה רפואית. מעבר לכך ניתן למצוא את הכפפות הללו גם במסעדות או בכל מקום אחר שבו עוסקים באוכל שכן, הן מציעות שמירה על היגיינה בתהליך הכנת המזון. בכפפות לטקס משתמשים לא פעם בתהליכי זיהוי פלילי בזירות פשע וכן בביצוע עבודות חשמל שונות שכן, הלטקס ידוע כחומר גלם איכותי שמבודד חשמל.

כאשר מדובר על כפפות לטקס, חשוב לדעת שאפשר למצוא אותן כיום עם טלק וללא טלק. מדובר על אבקה שמגיעה עם הכפפות ומונעת מהן להיצמד לכפות הידיים. אם מדובר על עובדים שצריכים להשתמש בכפפות לפרקי זמן ארוכים, הרי שכפפות עם טלק יהוו את הבחירה הטובה ביותר עבורם. כפפות לטקס ללא טלק הן כפפות שמיועדות לשימוש קצר טווח שכן, הן לרוב לא נוחות לשימוש ממושך

 

כפפות ניילון

סוג נוסף של כפפות אשר ניתן למצוא בעיקר עבור שימוש בבתים פרטיים הן כפפות ניילון. מדובר על כפפות מאוד פשוטות יחסית ועל כן, הן רלוונטיות עבור ביצוע פעולות ניקיון שונות. מכיוון שעלות הייצור של הכפפות הללו זולה, ניתן למצוא כמות גדולה של כפפות שכאלה במחירים משתלמים ביותר ועל כן, אם אתם מעוניינים לרכוש לצורך עבודות ניקיון בביתכם כפפות בכמות גדולה ובמחיר נוח, כפפות ניילון מהוות את הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

 

כפפות ניטריל

כפפות ניטריל הן כפפות פופולאריות ביותר. מדובר על כפפות גמישות ובעלות משקל קל, כך שהן לא מעמיסות באופן כלשהו על כפות הידיים של מי שמשתמש בהם לפרקי זמן ארוכים. כפפות ניטריל רלוונטיות ביותר עבור אנשים שעובדים במעבדות, בבתי חולים, במטבחים מוסדיים, במסעדות ועוד. מכיוון שמדובר על כפפות שכמעט בלתי מורגשות, הרי שאפשר לבצע איתן מגוון רחב של פעולות שונות מבלי שהן יפריעו. מדובר על כפפות שמתאימות מאוד גם לאנשים שאינם יכולים להשתמש בכפפות לטקס בשל רגישות לחומר.

לסיכום, ניתן לומר כי כיום אפשר למצוא מגוון רחב של סוגי כפפות, כך שכל שנותר לעשות זה פשוט למצוא חברה או חנות שבהן ניתן למצוא מגוון גדול של כפפות חד פעמיות איכותיות ולרכוש את המתאימות לכם ביותר.

Exit mobile version