Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

לייזר בטיפולי שניים – מתי זה יעיל?

ענפי רפואה רבים החלו לאמץ בשנים האחרונות את קרן הלייזר; עיניים, כירורגיה, עור ואפילו שיניים! מהו הלייזר? מהם היתרונות שלו, המגבלות ולמי מתאים טיפול שיניים שכזה? איך מוצאים מרפאת שיניים במודיעין חיפה ובכלל בשאר חלקי הארץ, שעושה שימוש בשיטה הזו? על כל אלו, במאמר שלפניכם!

 

מרפאת שיניים במודיעין – כל מה שצריך לדעת על טיפולי שיניים בלייזר

לפני שנדבר על מציאת מרפאת שיניים במודיעין כדאי להרחיב על הלייזר עצמו. באופן עקרוני, מדובר על מכשיר ממנו יוצאת קרן אור קוהרנטית, מונוכרומטית ובצבע אחיד. כשקרן הלייזר מרוכזת, היא מדויקת מאוד ועם עוצמות האנרגיה הגבוהות שלה ניתן להיעזר בה כדי לחתוך או לאחות רקמות, לעצור דימומים ועוד.

ברפואת השיניים עושים שימוש במכשירי לייזר הנבדלים זה מזה באורכי הגלים, בתוויות ועוד. כדי לעשות סדר, ישנם שני סוגים עיקריים של לייזר – לייזרים המיועדים לרקמה קשה כדוגמת עצמות ושיניים, ולייזרים לרקמות רכות כגון חניכיים ורקמות פה אחרות שאינן שיניים. המכשיר השימושי ביותר ברפואת השיניים כיום הוא הלייזר לרקמות רכות, המיועד למגוון שימושים:

 

 

ומה לגבי היתרונות בשימוש בלייזר בטיפולי שיניים? ובכן, ישנם כמה יתרונות בולטים:

 

אוקיי, השתכנעתי! איך מוצאים את המרפאה המתקדמת הזו?

קל ופשוט! זה ממש לא משנה אם מדובר על מרפאת שיניים במודיעין או בכל מקום אחר, יש להשקיע בסקר שוק ומחקר אודות המרפאה שהעלו החיפושים שלכם – לבחון את ההמלצות של אחרים, ואף להגיע בעצמכם למרפאה בכדי להכיר את הצוות, להתייעץ עם הרופא פנים אל פנים ולהתרשם ממנו. רק כך תוודאו שאתם עושים בחירה נכונה ומדויקת עבורכם.

Exit mobile version