Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

מה הקשר בין רופאי שיניים לחתימות דיגיטליות?

קרדיט תמונה: freepik

הטכנולוגיה נמצאת בכל מקום וגם בתחום המרפאות ובפרט מרפאות השיניים. גם בתחום השירות ללקוח הטכנולוגיה השתפרה באופן משמעותי, כאשר כיום אנשים יכולים לקבל מידע באופן דיגיטלי, לקבוע תורים ולחתום על הצהרת בריאות או על טופס מקוון עוד לפני שהגיעו למרפאה. מהם היתרונות של הטכנולוגיות הללו וכיצד מרפאה שעובדת דיגיטלית מצעידה את עצמה אל העתיד? כיצד זה נתפס על ידי הלקוחות? כדאי להמשיך לקרוא. 

 

מרפאות השיניים של העידן החדש

זוכרים שפעם מרפאת שיניים הייתה מקום עם תאורה חזקה, אנשים עם חלוקים והרבה ניירת אצל המזכירה? ובכן, כך זה באמת היה עד שהטכנולוגיה התקדמה והפכה את מרפאות השיניים לדיגיטליות. לא עוד כרטיסיות מטופלים עם ניירת רבה במגירות רופא השיניים בחדר, לא עוד מדפים על מדפים של ניירת שצריך לנבור בה בכל פעם שיש צורך לראות צילום נשך ישן. היום המרפאות עובדות באופן דיגיטלי מוחלט, כאשר כל המידע, הפרטים, הצילומים והטיפולים נמצאים במחשב באופן מסודר. 

 

לתת שירות דיגיטלי

אנחנו חיים בעידן בו אנשים מצפים לקדמה, בטח בכל מה שקשור למתן שירות. במידה מסוימת לאנשים יש ציפייה גדולה עוד יותר לקדמה דווקא בכל הנוגע לתחום הרפואי. המחשבה על שירות מיושן וטיפולים חדשניים לא הולכים יד ביד, אנשים מצפים לקבוע תור בטלפון, לקבל מידע מלא באינטרנט, לקרוא על הרופאים, לראות תמונות שלהם, לחתום על טופס מקוון ולהיות מיודעים באמצעות הודעות. מדובר בסופו של דבר על תדמית המרפאה, וככל שתושקע יותר מחשבה על האפשרויות הדיגיטליות, כך התדמית תשתפר בעיני הלקוחות והמטופלים. 

 

יתרונות הדיגיטל בשירות המקצועי 

יש לשירותים הדיגיטליים ולאפשרויות הדיגיטליות שמספקים ללקוח יתרונות רבים על פני השיטה המיושנת. קודם כל הדיגיטל חוסך הרבה מאוד מקום. כאשר הטפסים הם דיגיטליים – מטפסי ההסכמה לטיפול ועד טפסי התשלום עבור השירות, קל הרבה יותר לאחסן אותם. ברכישת שטח אחסון מתאים ובהקפדה על הגנה מתאימה על התחום הדיגיטלי, ניתן יהיה לאחר מכן לעשות שימוש באחסון גם לצורך מציאת טפסים ושונים. מבחינת תדמית המרפאה, אין ספק שיש לדיגיטל השפעה רבה על השירות, ובטח שלשירותים המקוונים יש השפעה על צורת החשיבה של המטופלים על המקום. 

 

הכנת טופס מקוון בקלות 

כל אחד יכול ליצור טופס מקוון על פי דרישות המרפאה שלו באופן מדויק. כאשר מכינים טופס שכזה, ניתן להכניס אליו את כל הפרטים הרלוונטיים כדי שההצהרה תהיה מדויקת ותואמת לנאמר בטופס. למשל, ניתן להכניס סעיפים בהם אנשים חותמים על כך שהם מודעים לטיפול, לסיכונים הכרוכים בו והם מסכימים לבצע אותו. ניתן להכניס מיקום להתחייבות לטיפול או התחייבות לתשלום. הטופס המקוון מתוכנן כך שהוא קודם כל מוגן מבחינת הפרטים שנמצאים בו, אך כל אחד שמקבל אליו לינק יכול לחתום עליו, בין אם בטאבלט ובין אם בטלפון הנייד. כמו כן, ניתן ליצור טפסים דיגיטליים לחתימה במזכירות העסק, ישירות אל המחשב והאחסון המדויק בו. 

לסיכום, מרפאת שיניים שרוצה לספק שירות מצוין, נוחות עבור המטופלים וסדר וארגון בכל הנוגע לניירת המרפאה, חייבת לעשות שימוש בכלים דיגיטליים רבים לרבות טפסים מקוונים, אתר אינטרנט נגיש ורצוי גם שירות לקוחות אונליין.

Exit mobile version