Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

מה חשוב לדעת לפני שעושים ציפוי חרסינה

ציפוי חרסינה הוא טיפול דנטלי קוסמטי שנועד לשפר את מראה שיניים. הציפוי עצמו הוא חרסינה דקה מאוד המותאמת לגודל השיניים ולצורתן ומודבקת על צידן הקדמי. ציפוי שיניים הוא תחום צומח ומבוקש בתחום הקוסמטיקה הדנטלית. הוא מוצע למטופלים רבים כפתרון זמין, קל ונוח לשיניים לא יפות ולא אחידות או לשיניים סדוקות, שבורות, דהויות או קטנות מהממוצע. כך או כך זהו טיפול שמשפר פלאים את מראה הפה. לפני ששואלים את רופא השיניים על טיפול בציפוי חרסינה, חשוב לדעת שמדובר בטיפול קבוע, והוא עצמו בלתי הפיך. אפשר לצפות שן אחת שבורה או סדוקה, אפשר לצפות קבוצת שיניים ואפשר גם לצפות את כל השיניים פה כדי לקבל מראה שיניים אחיד וסימטרי. הינה כל מה שחשוב לדעת לפני שמצפים את השיניים בציפוי חרסינה. 

למה כדאי לצפות את השיניים?

ציפוי חרסינה מוצע כטיפול קוסמטי למטופלים שסובלים משיניים לא יפות, דהויות, קטנות או לא ישרות ולמטופלים שסובלים משיניים שבורות או סדוקות. אין מדובר בטיפול רפואי. הציפוי מודבק על שיניים בריאות כדי לשפר את המראה שלהן ולאפשר למטופל להרגיש טוב עם עצמו. ציפוי חרסינה הוא חומר ציפוי חזק ביותר ועמיד, ולכן הוא גם המבוקש ביותר. התוצאה הסופית היא תמיד לשביעות רצונם של המטופלים. הודות לציפוי החרסינה השיניים נראות בריאות, חזקות ויפות. הן אחידות בגודלן, בצורתן ובצבען ומחזירות למטופלים את היכולת לחייך חיוך רחב ומלא ביטחון. 

עבודת ציפוי מושלמת מחייבת הכנה מקיפה

כדי להתאים בשלמות את ציפוי החרסינה לשיני המטופל, רופאי השיניים יסירו את זגוגית השן מהשיניים ויכינו מהשיניים דגם תבניתי שישלח למעבדת השיניים. עד שהמטופל יקבל את הציפוי הקבוע, רופא השיניים ידביק לו ציפוי זמני כדי להגן על שיניו לאחר שזגוגית השן הוסרה מהן. טכנאי המעבדה יכינו את הציפוי בהתאם לתבנית שנשלחה אליהם, וישלחו אותו למרפאת השיניים למדידה ראשונית. במדידה הראשונית רופא השיניים יצמיד את הציפוי לשיניים ויבדוק אם הוא מתאים לשיניים בגודלו ובצורתו. אם המידות אינן מתאימות, הרופא ינחה את טכנאי המעבדה ליישם שינויים ככל הנדרש. לאחר שהציפוי מוכן ומתאים למידות השיניים ולהנחיות הרופא, הוא יודבק על שיני המטופל, והמטופל יקבל מהרופא הוראות לשמירה על הציפוי ועל השיניים בכלל. 

רופאים אחדים משתמשים בטכנולוגיות ממוחשבות כדי לעצב את הציפוי כך שיותאם לשיני המטופל באופן מיטבי. את ההדמיה הממוחשבת הם שולחים לטכנאי המעבדה ובכך מבטיחים הכנה מיטבית של הצפויים. רופאים אחרים מכינים את הציפוי בעצמם תוך כדי עבודה ואינם נזקקים לשירותי טכנאות שיניים. 

היתרונות של ציפוי החרסינה

אחד היתרונות הגדולים ביותר של ציפוי חרסינה הוא שיפור מהותי במראה השיניים. הציפוי מאחיד את צורת השיניים ואת צבען ומאפשר למטופלים לחייך חיוך רחב בגאווה ובפה מלא. ציפוי חרסינה הוא פתרון נהדר לשיניים שבורות או סדוקות. הוא מאפשר להאחיד את צבע השיניים ולשוות להן מראה טבעי. הוא מאפשר לסגור בקלות רווחים בין השיניים, להגדיל שיניים קטנות מדי ולרכך מראה של שיניים מחודדות. ציפוי שיניים מחרסינה הוא חומר עמיד מאוד ויכול להחזיק בפה עשור או למעלה מזה. זוהי השקעה נהדרת, מוצלחת ובטוחה שתחזיר לכם את הביטחון בחיוך שלכם.  

Exit mobile version