Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

מה חשוב לדעת על ציפוי קומפוזיט?

אם אתם רוצים לבצע ציפוי קומפוזיט, ככל הנראה מציפות אתכם לא מעט שאלות. אנו ננסה לעשות לכם סדר בכל השאלות, כך שתוכלו לעשות בחירה שמתאימה לכם. יש כאלה שיעדיפו ללכת על האפשרות הזאת, ויש כאלה שיעדיפו ללכת על שיטות טיפול אחרות. הכי חשוב שכל בחירה שתעשו, תהיה בחירה שתבצעו אותה ביחד עם רופא שיניים מיומן ומנוסה. כי בסוף השאיפה שלכם תהיה להחזיר לעצמכם את החיוך המושלם, ולא בטוח שכל בחירה תסייע לכם בהשגת המטרה. אז מה חשוב לדעת על ציפוי שיניים קומפוזיט?

 

כמה זמן נמשך הטיפול עצמו?

חשוב לציין כי הטיפול איננו ארוך בהשוואה לכל שאר הטיפולים האחרים שאליהם התרגלם. ציפוי קומפוזיט מתבצע בתוך טיפול אחד בלבד, טיפול שבו רופא השיניים מבצע את כל הפעולות הדרושות. במקרים מסוימים תצטרכו להגיע מספר מצומצם של פעמים לבדיקות מקדימות אצל הרופא. אך בשורה התחתונה מדובר על פרוצדורה מאוד פשוטה, כזאת שלא נפרסת על פני תקופת זמן ארוכה. כעבור טיפול אחד תוכלו לקבל את החיוך המושלם, החיוך שעד כה היה נראה לכם כמו חיוך דמיוני בלבד.

 

כמה עולה ציפוי קומפוזיט לשיניים?

קחו בחשבון כי לא מדובר על עלות שהיא נמוכה, בכל זאת מדובר על טיפול שיניים איכותי ומקצועי. אך התוצאות של הציפוי הן תוצאות שמחזיקות מעמד זמן רב, כך שתוכלו להיות בטוחים כי מדובר על פתרון אידיאלי. העלות נעה בין 500 ₪ עד 1000 ₪ עבור שן אחת בלבד. כך שאם תצטרכו לצפות מספר שיניים, עליכם לקחת את זה בחשבון.

 

למה כדאי להעדיף ציפוי שיניים קומפוזיט על פני הלבנת שיניים?

עד לא מזמן הלבנת שיניים הייתה הפתרון הטוב ביותר להתמודדות עם שיניים צהובות או כהות. כיום אפשר להגיד בפה מלא כי ציפוי קומפוזיט הוא הפתרון האידיאלי להתמודדות עם שיניים שהן לא לבנות. היתרון של שיטת הטיפול הזאת היא שהיא מחזיקה מעמד זמן רב, ולא דורשת מכם להכניס חומרים כימיים אל תוך השן. השן נשארת בדיוק כמו שהיא עכשיו, רק שמצפים אותה בציפוי שמסתיר את המגרעות שלה. על הדרך יהיה ניתן גם לתקן כל מיני בעיות אחרות שעלולות להגביל אתכם.

 

האם ניתן לחזור לשגרה מיד לאחר הטיפול?

אין לכם ממה לחשוש, אתם תוכלו לחזור לשגרה מיד לאחר הטיפול. ציפוי קומפוזיט לא אמור להגביל אתכם בשום צורה שהיא, וכמעט כל מטופל מספר כי הוא חזר מיד לשגרת החיים. כמובן שיכולה להיות תחושה מעט לא נעימה בחלל הפה עם סיום הטיפול, אך מדובר על תחושה שחולפת במהרה. הכי חשוב שתדעו כי לא צפויות לכם הגבלות מיוחדות, כך שתסירו את הדאגה הזאת מהראש שלכם. תוך זמן קצר אתם תשכחו כי ביצעתם ציפויי לשיניים שלכם.

Exit mobile version