Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

מה טווח המחירים של הלבנת שיניים?

צילום:freepik

כשלא צריך יותר להשלים עם ההידרדרות האסתטית של מצב השיניים ויש גם חלופות טובות יותר לסודה לשתייה המסורתית, אנחנו מוצאים כמה המלצות לתיקון בקלות. רופאי השיניים מיצעים היום כמה וכמה שיטות הלבנת שיניים שעובדות לטווח הארוך. אתם יכולים להשתמש בקרן לייזר, בקרן לד או שחומרים שמכילים מי חמצן, ועוד לא התחלנו לדבר על תכשירים ביתיים שההצלחה שלהם קטנה יותר ומוגבלת. כולם מציעים פתרונות מעולים והמחירים משתנים בהתאם.

מהם מחירי הלבנת השיניים?

בהלבנה בשיטה כמו לייזר אפשר לשלם בסביבות 2000 שקלים ויותר לפי מצב השיניים והיקף העבודה. קרן אור לד להלבנה היא זולה יותר אבל עדיין עולה בין 1000-2000 שקלים בכפוף למצבכם ולמספר הטיפולים. סד חומרים שמכילים מי חמצן עולה בסביבות אלף שקלים ועד 1500. חשוב לדעת שכל שיטה יכולה להחזיק מעמד שנים, אבל רק כל עוד אתם שומרים על ההיגיינה שלכם ולא מכתימים את השיניים שוב בקפאין וניקוטין או מזניחים את מצבן ללא ניקוי אבנית.

מה צריך לדעת על השיטות?

זה נשמע אולי טריוויאלי אבל הלבנת שיניים חשובה מאוד לחיוך שלכם ויותר מזה – לביטחון העצמי. אתם יכולים להיות האנשים הכי אטרקטיביים בעולם וגם אהובים מאוד, אבל מי שמתקשה לפתוח את פיו כי יש לו בעיה דנטלית כלשהי יודע היטב איזה רושם היא משאירה על מי ששומע אותו ומביט בפיו. זה נכון וחשוב במיוחד בתקופה שבה אנחנו מציגים את עצמנו כל הזמן במסגרת עבודה וקשרים עסקיים אבל גם בעיקר לקשרים אישיים שבהם חשוב לנו להיראות מצוין.

הלבנה ותיקון שיניים

לא פעם, הלבנת השיניים נעשית יחד עם תיקון פגמים נוספים בשיניים כי אחרת זה לא נראה טוב כמו שיכול היה להיראות. לכן מומלץ להיבדק בקביעות ולתקן בעיות שונות לפני כן. כמו כן, יש מי שמוסיף להלבנה גם גימור בצורת חיפוי והדבקה של ציפויים שונים, כמו חרסינה. כדי לשפר ת מראה השן וכדי להבטיח שהשן לא תיפגע יותר. הכל נעשה במסגרת האפשרויות והמצב של השיניים שלכם ולאחר ייעוץ של רופא שיניים. למידע נוסף הצג את האתר.

 

Exit mobile version