Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

מה עושים לאחר אבחנה של נקע בקרסול?

גם אם אתם לא עוסקים בפעילות גופנית באופן קבוע ישנה סבירות גבוהה שתתמודדו עם נקע בקרסול. מדובר על פציעה נפוצה מאוד, כזאת שלא מעט אנשים חווים אותה. עם זאת השכיחות של הפציעה עולה ככל שעוסקים בפעילות גופנית כזאת או אחרת. גם כאלה שעוסקים בפעילות גופנית לא קבועה עלולים לסבול מהבעיה הזאת. הבעיה העיקרית של נקע באזור הקרסול היא שהכאבים עלולים להיות משמעותיים מאוד. תתקשו מאוד לבצע פעולות שהייתם מבצעים אותן עד לא מזמן בצורה פשוטה יחסית. פתאום כל מה שהתרגלתם לעשות ישתנה ללא היכר. אך חשוב שתדעו שיש מה לעשות על מנת להתמודד עם הכאבים ועם האבחנה.

 

תנסו להוריד רגל מהגז

זה יכול להיות לכם מאוד קשה אך מוטב שתבינו כי העומס רק עלול להחזיר אתכם לאחור. לא רק שלא תראו שיפור בהרגשה הכללית שלכם, המצב עלול להחמיר בכל רגע נתון. הטיפ הכי חשוב שלנו אליכם זה פשוט להוריד רגל מהגז, תיקחו לעצמכם כמה ימי מנוחה. מנוחה תאפשר למקום לחזור לקדמותו, ולנקע להיעלם כלא היה. מי שימשיך לדרוך על הרגל בחופשיות מבלי לדפוק חשבון עלול רק לסבך את המצב עוד יותר. הרי מבלי שתשימו לב נקע בקרסול עלול להפוך לשבר. האחריות במקרה הזה להוריד רגל מהגז היא אחריות שלכם. תזכרו כי בעוד כמה שבועות תוכלו לחזור לתפקוד מלא ללא הפרעות.

 

מקבעים את האזור הפגוע

כדי למצוא מצבים לא נעימים, נהוג לקבע את האזור הפגוע בסד מיוחד. המטרה של הסד היא למנוע מצב שבו גם ללא רצון אמיתי תמצאו את עצמכם מחמירים את המצב. כמו שאתם בוודאי מתארים לעצמכם המציאות עשויה להשתנות בכל רגע נתון. לכן חשוב מאוד לקבע את הקרסול בכל דרך שהיא על מנת למנוע החמרה. מעבר לכך ברגע שהקרסול מקובע ההחלמה אמורה להיות הרבה יותר מהירה מאשר מה שחשבתם לעצמכם. הרי אם אינכם מזיזים את האזור הפגוע בגלל שהוא מקובע, תוכלו לראות שיפור ניכר בהרגשה. גם הכאבים עצמם ייעלמו כלא היו.

 

פיזיותרפיה ביום שאחרי

מה אתם עושים ביום שאחרי ההחלמה? עליכם לקחת בחשבון כי ההחלמה היא הדרגתית. בכל יום שעובר תוכלו להרגיש קצת יותר טוב בהשוואה ליום קודם לכן. זה עדיין לא אומר שברגע שהכאבים ייעלמו, תוכלו לחזור לשגרת החיים הרגילה. בטח כל מי שעסק בספורט ירגיש עדיין כל מיני מגבלות שונות שיהיה עליו להתמודד איתן. מהסיבה הזאת חובה להתחיל פיזיותרפיה כדי שתוכלו לחזור לנקודה שבה הייתם לפני הפציעה. באמצעות פיזיותרפיה תוכלו לראות כל הזמן את האור בקצה המנהרה, וכל הזמן תהיה לכם עוד מטרה להשיג. אסטריקס פיזיותרפיה הוא המקום שבו תוכלו למצוא טכניקות טיפול מתקדמות יחד עם אנשי מקצוע מיומנים.

Exit mobile version