Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

מוחלקות ויפות – כך תבחרי את השיטה המדויקת עבורך

קרדיט תמונה: פיקסביי

נדמה לך שאת יודעת הכל על החלקות שיער; חקרת וקראת במשך שנים ארוכות, אודות אחד התהליכים שהצליחו לסחוף אחריו את כל מדינת ישראל. או לפחות ככה זה נראה. ומה הפלא? יש המון יתרונות בהחלקת שיער; לא עוד תלות בפן, בלי לבזבז זמן, שיער שנראה נהדר בכל זמן ובכל מצב. עם הביקוש שעולה להחלקה שתעשה טוב לשיער שלנו, נוצרו שיטות החלקה אורגנית רבות. למשל החלקה אורגנית oxo לצד החלקה הודית, החלקת קראטין ועוד.

נשאלת השאלה – על אף שכל אחת מהן מכילה חומרים טבעיים שנחשבים בריאים לשיער, הרי שכל הרכב הוא שונה ולפיכך, כל שיטה תתאים לסוג אחר של שיער, אז איך אפשר לדעת במה לבחור? בדיוק את זה, נסביר במאמר שלפנייך!

 

החלקה אורגנית oxo או החלקה אחרת?

אין ספק שהמגוון הוא עצום ומתוך כך גם הבחירה הופכת מסובכת יותר. אבל ביננו, זה לא צריך להדאיג אותך. מיד נסביר איך תוכלי להבטיח לעצמך שתבחרי בהחלקה המדויקת עבורך, בין אם מדובר על החלקה אורגנית oxo או כל החלקה מסוג אחר:

הכל מתחיל מהתאמה אישית

לסיכומו של עניין, הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את ההחלקה לסוג השיער שלך, בנוסף לצרכים והדרישות. כעת את גם יודעת מה עליך לעשות על מנת לוודא את ההתאמה הזו! אז למה את מחכה?! בין אם החלטת ללכת על החלקה אורגנית oxo או החלקה הודית למשל, זה הזמן לפנות למעצבת השיער שלך ולקבוע תור לפרק החדש, החלק והבריא יותר לשיערך!

Exit mobile version