Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

מומחה למחלות חניכיים

כשכואבת לנו השן, נלך לרופא השיניים, אבל למי נלך כשהקביעה היא שהבעיה מקורה דווקא בחניכיים? פריודונט מומלץ בחיפה (או בכל מקום אחר) כמובן! הפריודונטיה היא תחום ברפואת השיניים העוסק ברקמות סביב השיניים, שתומכות ומגינות עליהן. התחום חוקר אל הרקמות הללו, את המחלות שעלולות להיווצר סביבן וכיצד למנוע אותן. החדשות הטובות הן שמרבית מחלות החניכיים מושפעות ממצבים שונים של הגוף (סוכרת, הריון, עישון וכו'), לרופאים יש ידע וכלים להתמודד עם הסיטואציות ביעילות!

 

אילו טיפולים יציע פריודונט מומלץ בחיפה

חשוב מאוד לבחור במרפאה שבה עובדים בצמוד להנחיות איגודי רופאי החניכיים, ללא קיצורי דרך מיותרים. זכרו שאין לזלזל בבריאות הפה, וההמלצה היא תמיד לעשות את הדרך הנכונה והמדויקת – גם אם היא מעט ארוכה יותר וכרוכה במעט יותר אי נוחות. עבודה בהתאם לפרוטוקולים וצרכי המטופל, תביא לתוצאות מוצלחות יותר ולכך גם המטופלים צריכים לשאוף!

 

למה כל כך חשוב להגיע למומחה לחניכיים?

פריודונט מומלץ בחיפה ובשאר חלקי הארץ, הוא אדם שעבר הסמכה והתמחה באופן ספציפי במחלות חניכיים. כלומר, הוא מחזיק בכל הידע והניסיון הנדרשים בכדי לבדוק, לאבחן ולטפל בכל אדם הסובל ממחלת חניכיים, ולקבוע את הטיפול המדויק ביותר למצב. הוא מחזיק בידע תיאורטי ומעשי ומקפיד להתעדכן בכל החידושים בתחום, בכדי להפוך את הטיפולים להרבה יותר יעילים וידידותיים.

כל גורם אחר, סביר שאינו מחזיק בכל הרישיונות, ההסמכות והידע הנדרש בכדי להעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר, וייתכן שיסב לכם יותר נזק מאשר תועלת. כדי להימנע ממצב מסוכן שכזה, הקפידו לבחור את הרופא המומחה לאחר מחקר שוק מקיף, קבלת המלצות וביקורות וכמובן פגישת ייעוץ.

Exit mobile version