Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

מרפאת שיניים ירושלים של ד"ר אבי בביוב

קרדיט תמונה: pixabay

יש משהו בחיוך, מעין יכולת מופלאה להכניס אור לכל מצב ולחבר בין אנשים. הוא ממיס את הכעס, מרפא את הנפש ומעביר תחושות רק מעצם היותו. לכן, אם תשאלו את ד"ר בביוב מה הדבר האהוב עליו בעבודתו, הוא יספר שמלבד העבודה עצמה שממלאת בסיפוק ותחושת השליחות, הוא מסייע להשבת הטחון העצמי של כל מטופליו. הרי לא בכדי קיים המושג 'חיוך מנצח' – חיוך ישר, לבן ומרשים טומן בחובו הרבה יותר ממה שנדמה וזו הרי שאיפה של כל אחד ואחת מאיתנו.

מלבד בריאות הפה, חיוך מעיד על שמחה ושמחה היא כאמור, בריאה לנפש. כך, מרפאת שיניים ירושלים של ד"ר אבי בביוב הוקמה במטרה לשנות ולהיטיב עם איכות חייהם של המטופלים והמטופלות, ללא קשר לאופי וסוג הבעיה ממנה הם סובלים. כאשר אנו שומעים על כך שחייכת מאוזן לאוזן ללא חשש וכאב ובזכות החיוך הצלחת בריאיון, בדייט או בפגישה, אנחנו מרגישים שהצלחנו גם כן.

החיוך שלך – מבפנים ומבחוץ, הוא הערך העליון אשר מלווה אותנו. לכן, מהות הטיפול שאנחנו מעניקים הינה באושרו של המטופל לצד פתרון פונקציונלי לאיכות חיים גבוהה יותר. לא מדובר בעוד מרפאת שיניים רגילה, כי אם בחוויה מעצימה וחיובית אשר משרה רוגע ושלווה גם על אלו שלאורך חייהם חששו עד מאוד מפני טיפולי שיניים ומצאו עצמם חרדים לפני כל מפגש עם רופא השיניים ו\או השיננית. אנחנו מאמינים שכל מה שנדרש, זה בסך הכל שינוי גישה. כאשר הסביבה המטפלת נעימה, נינוחה, סבלנית ואנושית, הדבר משפיע עד מאוד על החוויה החיובית של המטופלים.

בשורה התחתונה, אנו מאמינים כי אי אפשר לגרום לאחר לחייך אם אינך מחייך אליו בעצמך. זוהי הגישה השרותית הטיפולית שלנו, אשר נחשבת לפורצת דרך בעולם רפואת השיניים הישראלי ומנפצת את הסטיגמות המלוות את התחום במשך שנים רבות.

בנוסף, לאורך השנים נבנה צוות המרפאה, בהתבסס על מומחים מובילים ובולטים בתחומם. מומחים אשר לא רק מצטיינים בעבודתם ומציגים תוצאות מעולות, אלא רואים בפועלם שליחות של ממש. עם צוות מסור המלווה את המטופלים החל משלב האדמיניסטרציה, האבחון, הטיפול והמעקב, נוצרת מעטפת מקצועית ואמינה אשר מבטיחה חיוך מושלם וכי כל מצב רפואי הוא בר טיפול, ברמה הגבוהה ביותר.

כעת, אנו מזמינים גם אותך לגלות כי ביקור אצל רופא השיניים לא חייב להעלות חשש, וכי לא משנה עד כמה מורכב המצב, מהו גילך או מצבך הרפואי, אנחנו כאן לצידך כדי לוודא חזרה מהירה לשגרה נטולת כאבים ואי נוחות. הצוות המקצועי, האנושי והאדיב שלנו עומד לשירותך, ואנו נוטלים אחריות מלאה על הצלחת כל מקרה רפואי שמתגלגל אלינו, ולעולם לא להרים ידיים. אנחנו מתחייבים במלוא מובן המילה – החיוך שלך בידיים טובות!

Exit mobile version