Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

מתי כדאי לי לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית?

קרדיט תמונה: pixabay

כאשר אנו חושבים על רופאים ועל צוות רפואי אנו מדמיינים לעצמנו חבורה של האנשים החכמים והמוכשרים ביותר שיש וזאת עקב הלימודים הקשים ותנאי הקבלה הכמעט בלתי אפשריים בארץ. אך פעמים רבות רופאים עושים טעויות, יש מקרים בהם הטעות לא מורגשת אך יש המון מקרים בהם הטעות גורמת לפגיעה קשה במטופל.

מקרים כאלה נקראים רשלנות רפואית. אם נפלתם קורבן לרשלנות של רופאים הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית. עליכם להבין כי רק עורך דין לרשלנות רפואית יכול לעמוד על הזכויות שלכם ולהשיג לכם פיצוי גדול. שימו לב הפיצוי מגיע לכם במקרה של פגיעה וחבל מאוד לוותר עליו כי פעמים רבות זו הדרך היחידה לקבל את מה שמגיע לכם.

 

האם זה משנה אל איזה עורך דין אני פונה?

עולה השאלה האם זה משנה אל איזה עורך דין רשלנות רפואית אנו פונים? אם כן אתם חייבים להבין כי זה מאוד משנה. לא רק זאת ואף חשוב מכך עליכם להבין כי מעט מאוד עורכי דין הם מומחים לרשלנות רפואית. אם לא תפנו לעורך דין רשלנות רפואית הטיפול בתיק שלכם יהיה מאוד גרוע.

כך לדוגמא אם העורך דין הוא מומחה לדין פלילי, מנהלי או משפחה אין טעם לפנות אליו מכיוון שהוא לא ידע כיצד לעזור לכם. לכן וודאו כי אתם פונים אל עורך דין אשר הינו מומחה לרשלנות וכך תבטיחו כי הייצוג שלכם יהיה הטוב ביותר ואתם תקבלו את הפיצוי המגיע לכם.

 

מדוע כדאי לקבל המלצות על עורך דין רשלנות רפואית?

אין ספק שיש משמעות אדירה לשאלה אל איזה עורך דין רשלנות רפואית אנו פונים ואנו צריכים לעשות מאמץ בכדי לבחור את העורך דין לרשלנות רפואית הטוב בשוק. אז איך נבחר את העורך דין הטוב ביותר?

אם כן כאשר אתם באים לבחור עורך דין אתם צריכים לקבל עליו המלצות. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לפנות אל העורך דין ולבקש ממנו טלפונים של לקוחות אשר עבדו עמו בעבר. אז תרימו טלפון אל אותם לקוחות (שכמובן תבעו עקב רשלנות רפואית) ושמעו מהם האם הם ממליצים על העורך דין או שמא הם לא היו מרוצים ממנו וכך תבחרו את העורך הטוב בשוק.

 

האם כדאי לפנות אל עורך דין ממשרד גדול או קטן?

שאלה נוספת שעולה היא האם כדאי לי לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית ממשרד גדול או קטן? אם כן פעמים רבות יהיה עדיף לנו לפנות לעורך דין לרשלנות רפואית ממשרד קטן מכיוון ששם היחס שנקבל יהיה הרבה יותר טוב. במשרד גדול איש לא יתייחס אליכם ולכן עורך דין ממשרד קטן עדיף וטוב יותר פעמים רבות.

Exit mobile version