Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

סוגי ציפויים לשיניים ואיך לבחור נכון?

קרדיט תמונה: freepik

לכולנו חשוב המראה החיצוני שלנו, לא משנה כמה ננסה להתכחש לעובדה הזו. עם זאת המראה החיצוני מושפע מפרמטרים רבים, בין היתר גם ממראה השיניים. החיוך הוא כרטיס הביקור שלנו לכל מיני מקומות, בין היתר במקומות אליהם נגיע בפעם הראשונה. אחת מהדרכים היעילות ביותר לשיפור מראה השיניים תהיה על ידי התקנת ציפויים. מדובר על ציפויים שמולבשים על השיניים הקיימות ומעניקות להן מראה חדיש ומרענן. במאמר הבא נסקור מספר סוגי ציפויים, מהם תוכלו לבחור את הציפוי המתאים. נדגיש כי רופא השיניים הוא זה שאמור לעשות את הבחירה הסופית בין ההיצע הקיים. הרי האינטרס יהיה להגיע למצב בו החיוך יהיה מדהים ביופיו, כזה שאף אחד לא יכול להיות אדיש אליו.

 

מי זקוק לציפוי שיניים?

אנשים רבים יכולים להנות מהיתרונות הרבים של ציפויי שיניים. ראשית הציפוי מעולה לאנשים שסובלים משיניים בצבע לא אידיאלי. השיניים נשחקות עם הזמן, גם הצבע שלהן הולך והופך להיות צהבהב ככל שעוברים השנים. ציפויי שיניים מעניקים לשיניים מראה לבן ומרשים, כזה שהייתם צריכים לעבוד קשה כדי להשיגו. מעבר לעניין הזה, הציפוי יכול להיות מעולה גם עבור כאלה שרוצים להתמודד עם בעיות של חוסר סימטריה. בזכות הציפוי ניתן יהיה להתמודד עם מנעד רחב של בעיות שעד כה היו נפתרות בטיפולים מורכבים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבקר אצל רופא השיניים כדי שיבחן את המצב מקרוב. הוא יבחר את הדרך הנכונה להתמודד עם המצב ולהחזיר אותו לקדמותו.

 

אילו ציפויים קיימים לשיניים?

ישנם המון סוגים של ציפויים לשיניים, לכל ציפוי יהיו את הפלוסים הייחודיים לו. מבחינתכם תרצו לדעת כי אתם עושים את הבחירה הנכונה ובוחרים את הציפוי המתאים. ציפויי חרסינה הפכו להיות לציפויים הכי נמכרים, אלה שמועדפים על פני רוב האלטרנטיבות האחרות. למעט ציפויי חרסינה, ישנם גם ציפויי קומפוזיט שמהווים אלטרנטיבה זולה. מראש יהיה עליכם להבין מהן הציפיות שלכם וכמה תהיו מוכנים לשלם על הציפויים. ברגע שכל הדברים יהיו ברורים, ניתן לעשות בחירה שתהיו שלמים ובטוחים לגביה. רופא השיניים יהיה האיש שיעזור לכם לבחור בתבונה את הציפוי הנכון בשבילכם.

 

איך בוחרים ציפויי שיניים?

אנו מבינים כי מבחר האפשרויות גרם לכם ללכת לאיבוד, החשש מלטעות הוא חשש מובן. אז מה אתם צריכים לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים ציפויים לשיניים? בראש ובראשונה נציע לכם להתייעץ עם רופא השיניים שמטפל בכם באופן קבוע. הוא בוודאי ידע איזה ציפוי יספק לכם את התמורה הנדרשת בהתאם למצב הקיים. חובה להתאים את הציפוי לבעיות איתן אתם מתמודדים, בחלק מהמקרים מדובר על מגוון בעיות שדורשות פתרון. לשמחתכם ישנו מבחר ענק של ציפויים, לכן אין סיבה שלא תקבלו מענה הולם שיגרום לכם להיות מרוצים. אך אילו עוד שיקולים אמורים להיכנס אל תוך התמונה בעת ביצוע בחירה?

עניינים נוספים שצריכים להיכנס אל תוך שיקול הדעת הם התקציב שעומד לרשותכם. כפי שאתם מבינים לכל אחת מהאפשרויות יהיה את תג המחיר הספציפי שלה. אם תגיעו עם תקציב מוגבל, מוטב כי תשימו את הדברים הללו על השולחן. בו בזמן יהיה עליכם לשקול את משך זמן הטיפול ואת מורכבות הטיפול בהתאם לצורך. הרי זוהי הדרך היחידה שתאפשר לכם להשיג את המטרה אותה הצבתם לעצמכם. אין דבר יותר משמח מאשר לקבל את התוצאה שחלמתם עליה ואותה תכננתם להשיג. למידע נוסף על ציפוי חרסינה היכנסו לאתר מדיקו ותקבלו עוד מידע רב.

Exit mobile version