Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

ציפוי חרסינה: מתי הכי כדאי לבחור בפתרון הזה?

קרדיט תמונה: freepik

כולנו מבינים כי שיניים יפות הן דבר הכרחי, כזה שיגרום לכם להרגיש טוב עם עצמכם. בכל הזדמנות שתהיה לכם תצטרכו לחייך, הבחירה הזו תשפיע עליכם רבות. ציפויי חרסינה לשיניים הפכו להיות לפתרון יעיל שיאפשר לכם לחייך בביטחון מלא. אם עד היום הייתם נמנעים מלחייך בגלל נראות השיניים, לאחר ששמים את הציפוי המציאות תהיה שונה. לא רק שתוכלו לחייך בביטחון מלא, אלא תעשו זאת בידיעה כי השיניים יהיו פשוט מושלמות. אין דבר יותר כיף מלראות אנשים עם חיוך לבן בוהק, כזה שאי אפשר לפספס אותו. אז מה אתם צריכים לדעת על ציפוי חרסינה לפני שתבחרו בו? החלטנו להרים את הכפפה כדי להסביר לכם מה חובה לקחת בחשבון. יכול להיות כי אחרי שתכירו את האפשרות הזו כל מה שחשבתם עד כה יתהפך.

 

מה מעניק ציפוי חרסינה על גבי השיניים?

מעבר לעניין של שיפור הנראות החיצונית, לציפוי חרסינה ישנם יתרונות נוספים. חובה עליכם להכיר את כל היתרונות לפני שתבחרו דווקא בשיטת הטיפול הזו. אז מה תקבלו אם תחליטו לצפות את השיניים שלכם בציפוי חרסינה? קודם כל אתם שומרים עליהן, הרי השיניים לא יהיו חשופות לנזקים באופן ישיר. בו בזמן המראה של השיניים יהפוך להיות עוצר נשימה, מעל ומעבר למה שתדמיינו לעצמכם. מעבר לעניינים הספציפיים האלה, עם ציפוי חרסינה ניתן יהיה לתקן פגמים מסוימים. אי סימטריות בין השיניים, תיקון של שיניים שבורות ועוד המון בעיות שעלולות להימצא על הפרק.

 

למי מתאים טיפול ציפויי חרסינה בשיניים?

טיפול חרסינה לשיניים נועד לאנשים שפשוט מסרבים לחייך בגלל תחושת מבוכה מכל סיבה שהיא. הציפוי יאפשר לכם להרגיש כי אתם יכולים לחזור לחייך כפי שחייכתם בעבר. החיוך משפיע רבות על ההרגשה האישית, תזכרו כי היא צריכה להיות במיטבה. הבחירה הזו יכולה להיות נכונה לאלה שרוצים ליישר את השיניים שלהם. לאנשים שסובלים מרווחים בין השיניים או שיניים שהן אינן באותו הגודל. עם הציפוי המתאים ניתן יהיה לטשטש את הפערים הללו בצורה מיטבית. בין רגע תמצאו את עצמכם מרגישים את השינוי שחלמתם שיקרה. על מנת שהתוצאה תהיה לשביעות רצונכם תצטרכו לפנות לרופא שיניים מומחה.

 

כמה זמן נמשך טיפול ציפוי חרסינה?

לצפות את השיניים עם חרסינה זוהי לא משימה של מה בכך. יהיה עליכם לדאוג לצפות את השיניים בצורה אפקטיבית כדי שהתוצאה תהיה מדהימה. לחומר גלם מעולה כמו חרסינה ישנה עמידות גבוהה, כזו שתעניק לכם שקט ארוך טווח. אך כמה זמן נמשך בסך הכל הטיפול הספציפי הזה? לרוב טיפול ציפוי חרסינה על גבי השיניים נפרס על פני מספר טיפולים. תוך מספר שבועות תוכלו להביא את עצמכם למצב בו התוצאה תהיה מוצבת מולכם ותוכלו לנצל אותה. לרופא השיניים יש את היכולת לעשות מולכם תיאום ציפיות לפני תחילת הטיפול לשביעות רצון מיטבי.

 

כמה זמן יכולה להחזיק חרסינה בשיניים?

זה אולי יפתיע אתכם לגלות, אך ציפוי חרסינה לשיניים מחזיק מעמד זמן רב. אנו מדברים על כמה שנים טובות בתנאי שאתם שומרים על השיניים ומתחזקים את הציפוי. בו בזמן יהיה עליכם לדעת כי את הטיפול עצמו עשיתם אצל רופא שיניים מיומן ומקצועי. אם הכל בוצע לפי הכללים ולפי החוקים, אין סיבה שהאפקטיביות של הטיפול תרד. נדגיש כי מהציפוי עצמו תוכלו להנות לאורך תקופה ארוכה, לפעמים מעבר למה שחשבתם בהתחלה. יש כאלה שאפילו שוכחים כי הם ציפו בעבר את השיניים שלהם מרוב שההתנהלות תהיה רגילה.

Exit mobile version