רופא שיניים גולן – כל הטיפולים במקום אחד

רופא שיניים גולןתושבי גולן גאים בעירם ובבעלי המקצוע המקומיים. הם מקבלים בעיר מענה מלא לכל צורך רפואי עם דגש על רפואת שיניים. פועלת בעיר מרפאת שיניים מקצועית וחדשנית בה ניתן לבצע את כל הטיפולים הדרושים. הטיפולים כולם מתבצעים על ידי רופאים מומחים שמשתמשים בציוד חדיש. המרפאה ידועה ביחס אדיב, מסירות למטופלים, אנושיות ומחירים נוחים. בתחום כמו בריאות אסור להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

לאיזו מרפאת שיניים כדאי לפנות עם שן כואבת?

כאשר תוקף אותנו כאב שיניים נרצה להגיע במהרה אל מרפאת השיניים הקרובה ביותר. כאבי שיניים אינם מאפשרים לנו לחשוב בהיגיון. על כן, אם אתם סובלים כעת מכאבים, אנחנו נסייע לכם לבחור במהרה רופא שיניים גולן שמתאים לכם. כאב שיניים מעיד לרוב על מצב דלקתי שדורש טיפול תרופתי. על מנת לקבל מענה מהיר כדאי למקד את החיפוש במרפאות שיניים שמספקות שירות של עזרה ראשונה. כבר בשיחת הטלפון כדאי לציין שאתם זקוקים לטיפול עזרה ראשונה ומבקשים לקבל תור דחוף מהיום להיום.

בכדי להצליח לחשוב בהיגיון ולבחור נכון כדאי לנסות לשכך את הכאב או לבקש מבן משפחה לסייע לכם בבדיקת הרקע של הרופא והמרפאה. בבואנו לבחור רופא שיניים גולן נרצה לוודא שיש לו רישיון, ניסיון והתמחות שתואמת את הטיפול הדרוש. נציין שאפשר להגיע אל מרפאת שיניים מסוימת לטובת קבלת עזרה ראשונה בלבד. אתם לא מחויבים להמשיך לבצע את הטיפול כולו באותה המרפאה. למעשה, הטיפול והיחס שתקבלו במרפאה כמטופלים חדשים שמגיעים עם כאבים, יסייעו לכם לקבוע האם זוהי מרפאה בה תרצו להיות מטופלים באופן קבוע.

עם שן כואבת נפנה אל מרפאות שיניים שמספקות שירותי עזרה ראשונה ויודעות להציע תורים מהיום להיום, מקפידות על שירות אדיב, מכבדות את המטופלים שלהן (לא תרצו להמתין זמן רב בקליניקה), קובעות מחירים הוגנים וידועות בטיפול מקצועי שמתבסס על טכניקות חדשות.

רופא שיניים גולן – לא כל רופא הוא מומחה

ידעתם שיש בישראל יותר רופאי שיניים לנפש מאשר בארצות הברית? ישראל ידועה כמדינה עם כמות מכובדת של רופאי שיניים בעוד רק 10% מהרופאים נחשבים למומחים בתחום. רופא שיניים מקבל מעמד של מומחה רק כאשר משרד הבריאות מגדיר אותו כמומחה. ישנם לא מעט מקרים בהם רופאי שיניים קובעים לעצמם מעמד של מומחה ללא ביסוס מתאים. כך למשל, רופאי שיניים מכריזים על עצמם כמומחים לשתלים או מומחים לטיפולים אסתטיים, בעוד משרד הבריאות כלל אינו מכיר בתחומי ההתמחות הללו.

רופא שיניים מומחה הוא רופא שהשלים עוד תקופת לימודים על מנת להתמחות בתחום ספציפי כמו טיפולי שורש, כירורגיית פה ועוד. בישראל קיימים היום 9 תחומי התמחות לרופאי שיניים : התמחות ברפואת שיניים לילדים, אורתודנטיה, אנדודונטיה, פריודונטיה, פתולוגיה אוראלית, פרותטיקה, רפואת שיניים קהילתית, כירורגיית פה ולסת, רפואת הפה. אנו נסביר כעת בקצרה על כל אחד מתחומי ההתמחות כך שתוכלו לדעת האם זהו הרופא המומחה הדרוש לכם.

רופא שיניים גולן – רופא שיניים מומחה לטיפול בילדים

אותם רופאי שיניים שמתמחים בטיפול בילדים עברו הכשרה נוספת לטיפול שוטף בשיני חלב, מניעת נזקי עששת אצל ילדים, בעיות סגר, מענה לחבלות שיניים, מחלות חניכיים של ילדים והדרכה על צחצוח נכון. תחום ההתמחות הזה מתאים לרופאי שיניים סבלניים שאוהבים ילדים.

רופא אורתודנט לילדים ומבוגרים

אורתודנטים הם רופאי שיניים שהשלימו התמחות ביישור שיניים. הם מבצעים טיפולי יישור שיניים אצל מבוגרים וילדים. אם דרוש לכם טיפול ליישור שיניים תרצו לבחור ברופא מומחה שמשתמש בטכניקות חדישות.

רופא שיניים גולן – מומחה באנדודונטיה ומומחה פריודונטיה

רופא מומחה באנדודונטיה נדרש לביצוע טיפולי שורש מורכבים למטרות רפואיות, רופאי שיניים מומחים בפריודונטיה מתמחים במחלות חניכיים ומטפלים בבעיות אסתטיות שנוצרות בעקבות נסיגת חניכיים. שני תחומי ההתמחות הללו נדרשים במקרים בהם נחוצים טיפולים מורכבים.

רופא שיניים גולן מומחה כירורגיית פה ולסת

התמחות בכירורגיית פה ולסת מאפשר טיפול בחבלות בעצמות הפנים, גידולים באזור הראש והצוואר, אבחון נגעים בחלל הפה ותיקון של מומים מולדים. רופאי שיניים שהשלימו התמחות בכירורגיית פה ולסת מבצעים גם ניתוחי שחזור והשתלות.

רופא שיניים גולן – התמחות ברפואת הפה

רופאי שיניים עם התמחות ברפואת הפה עוסקים בקשר בין מחלות חניכיים ושיניים לבין מחלות אחרות והמצב הבריאותי הכללי. כדאי לפנות אל מומחה ברפואת הפה כאשר מופיע כאב באזור הפנים שמקורו אינו בבעיות שיניים. מומחים ברפואת פה מטפלים גם במקרים של רעשים וכאבים בפרק הלסת, הפרעות תחושה באזור הפנים ובעיות בתפקוד של בלוטות.

רופא שיניים מומחה בשיקום הפה (פרותטיקה)

מצבים של מחסור בשיניים, שחיקת שיניים ובעיות אסתטיות נוספות שקשורות לחלל הפה מטופלות על ידי רופא שיניים מומחה. התמחות בפרותטיקה חיונית לביצוע טיפולי השתלת שיניים. רופא שמומחה בשיקום הפה יידע להרכיב בעבורכם את תכנית הטיפול הנכונה ביותר.

התמחות ברפואת שיניים קהילתית ופתולוגיה אוראלית

רופא שיניים בגולןזוהי התמחות שמעניקה לרופאי שיניים את הידע הדרוש לחקירת הגורמים למחלות שיניים ואיתור פתרונות. רופא שיניים עם התמחות ברפואה קהילתית יידע איך לטפל במחלות שיניים נפוצות ומה צריך לעשות בכדי למנוע אותן. רופא מומחה לפתולוגיה אוראלית עוסק באנטומיה, בהיסטולוגיה ובפיזיולוגיה של חלל הפה והלסת.

איזה רופא שיניים בגולן מתאים לי?

את כל טיפולי השיניים שלנו נרצה לבצע אצל רופא עם מומחיות בתחום וניסיון רב. רופאים מנוסים מצליחים לבצע הליכים מורכבים בקלות וידועים בעבודה מדויקת. תושבי העיר גולן מוזמנים אל קליניקה מובילה בה פועלים רופאי שיניים מומחים מהשורה הראשונה. אל תתפשרו על פחות מהרופא הטוב ביותר. תדעו לבחור נכון ברופא שיניים מומחה, מקצועי, עדין, מסור, אדיב ואמין. עם רופא שאתם סומכים עליו תצליחו להיות הרבה יותר רגועים וטיפולי השיניים המורכבים יעברו בקלות ובמהירות.

היחידה לבריאות השיניים

האם הלבנת שיניים מזיקה לשן?

כולנו מייחלים לחיוך קולנועי, שיניים לבנות ובוהקות באופן אחיד שיגרמו לנו לא להפסיק לחייך. השיניים שלנו נמצאות בפרונט, אנשים רבים יכולים לחוש בושה משיניים צהובות

טיפול בכאבי שיניים בעזרת שמן CBD

כאבי שיניים יכולים להיות מתסכלים במיוחד, בטח אם אף משכך כאבים לא משפיע. על מנת שתוכלו להעלים את הכאב יהיה עליכם לבצע בדיקה אצל רופא

074-7695651 מרכז