רופא שיניים שוהם – כל הטיפולים במקום אחד

רופא שיניים שוהםתושבי שוהם גאים בעירם ובבעלי המקצוע המקומיים. הם מקבלים בעיר מענה מלא לכל צורך רפואי עם דגש על רפואת שיניים. פועלת בעיר מרפאת שיניים מקצועית וחדשנית בה ניתן לבצע את כל הטיפולים הדרושים. הטיפולים כולם מתבצעים על ידי רופאים מומחים שמשתמשים בציוד חדיש. המרפאה ידועה ביחס אדיב, מסירות למטופלים, אנושיות ומחירים נוחים. בתחום כמו בריאות אסור להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

לאיזו מרפאת שיניים כדאי לפנות עם שן כואבת?

כאשר תוקף אותנו כאב שיניים נרצה להגיע במהרה אל מרפאת השיניים הקרובה ביותר. כאבי שיניים אינם מאפשרים לנו לחשוב בהיגיון. על כן, אם אתם סובלים כעת מכאבים, אנחנו נסייע לכם לבחור במהרה רופא שיניים שוהם שמתאים לכם. כאב שיניים מעיד לרוב על מצב דלקתי שדורש טיפול תרופתי. על מנת לקבל מענה מהיר כדאי למקד את החיפוש במרפאות שיניים שמספקות שירות של עזרה ראשונה. כבר בשיחת הטלפון כדאי לציין שאתם זקוקים לטיפול עזרה ראשונה ומבקשים לקבל תור דחוף מהיום להיום.

בכדי להצליח לחשוב בהיגיון ולבחור נכון כדאי לנסות לשכך את הכאב או לבקש מבן משפחה לסייע לכם בבדיקת הרקע של הרופא והמרפאה. בבואנו לבחור רופא שיניים שוהם נרצה לוודא שיש לו רישיון, ניסיון והתמחות שתואמת את הטיפול הדרוש. נציין שאפשר להגיע אל מרפאת שיניים מסוימת לטובת קבלת עזרה ראשונה בלבד. אתם לא מחויבים להמשיך לבצע את הטיפול כולו באותה המרפאה. למעשה, הטיפול והיחס שתקבלו במרפאה כמטופלים חדשים שמגיעים עם כאבים, יסייעו לכם לקבוע האם זוהי מרפאה בה תרצו להיות מטופלים באופן קבוע.

עם שן כואבת נפנה אל מרפאות שיניים שמספקות שירותי עזרה ראשונה ויודעות להציע תורים מהיום להיום, מקפידות על שירות אדיב, מכבדות את המטופלים שלהן (לא תרצו להמתין זמן רב בקליניקה), קובעות מחירים הוגנים וידועות בטיפול מקצועי שמתבסס על טכניקות חדשות.

רופא שיניים שוהם – לא כל רופא הוא מומחה

ידעתם שיש בישראל יותר רופאי שיניים לנפש מאשר בארצות הברית? ישראל ידועה כמדינה עם כמות מכובדת של רופאי שיניים בעוד רק 10% מהרופאים נחשבים למומחים בתחום. רופא שיניים מקבל מעמד של מומחה רק כאשר משרד הבריאות מגדיר אותו כמומחה. ישנם לא מעט מקרים בהם רופאי שיניים קובעים לעצמם מעמד של מומחה ללא ביסוס מתאים. כך למשל, רופאי שיניים מכריזים על עצמם כמומחים לשתלים או מומחים לטיפולים אסתטיים, בעוד משרד הבריאות כלל אינו מכיר בתחומי ההתמחות הללו.

רופא שיניים מומחה הוא רופא שהשלים עוד תקופת לימודים על מנת להתמחות בתחום ספציפי כמו טיפולי שורש, כירורגיית פה ועוד. בישראל קיימים היום 9 תחומי התמחות לרופאי שיניים : התמחות ברפואת שיניים לילדים, אורתודנטיה, אנדודונטיה, פריודונטיה, פתולוגיה אוראלית, פרותטיקה, רפואת שיניים קהילתית, כירורגיית פה ולסת, רפואת הפה. אנו נסביר כעת בקצרה על כל אחד מתחומי ההתמחות כך שתוכלו לדעת האם זהו הרופא המומחה הדרוש לכם.

רופא שיניים שוהם – רופא שיניים מומחה לטיפול בילדים

אותם רופאי שיניים שמתמחים בטיפול בילדים עברו הכשרה נוספת לטיפול שוטף בשיני חלב, מניעת נזקי עששת אצל ילדים, בעיות סגר, מענה לחבלות שיניים, מחלות חניכיים של ילדים והדרכה על צחצוח נכון. תחום ההתמחות הזה מתאים לרופאי שיניים סבלניים שאוהבים ילדים.

רופא אורתודנט לילדים ומבוגרים

אורתודנטים הם רופאי שיניים שהשלימו התמחות ביישור שיניים. הם מבצעים טיפולי יישור שיניים אצל מבוגרים וילדים. אם דרוש לכם טיפול ליישור שיניים תרצו לבחור ברופא מומחה שמשתמש בטכניקות חדישות.

רופא שיניים שוהם – מומחה באנדודונטיה ומומחה פריודונטיה

רופא מומחה באנדודונטיה נדרש לביצוע טיפולי שורש מורכבים למטרות רפואיות, רופאי שיניים מומחים בפריודונטיה מתמחים במחלות חניכיים ומטפלים בבעיות אסתטיות שנוצרות בעקבות נסיגת חניכיים. שני תחומי ההתמחות הללו נדרשים במקרים בהם נחוצים טיפולים מורכבים.

רופא שיניים שוהם מומחה כירורגיית פה ולסת

התמחות בכירורגיית פה ולסת מאפשר טיפול בחבלות בעצמות הפנים, גידולים באזור הראש והצוואר, אבחון נגעים בחלל הפה ותיקון של מומים מולדים. רופאי שיניים שהשלימו התמחות בכירורגיית פה ולסת מבצעים גם ניתוחי שחזור והשתלות.

רופא שיניים שוהם – התמחות ברפואת הפה

רופאי שיניים עם התמחות ברפואת הפה עוסקים בקשר בין מחלות חניכיים ושיניים לבין מחלות אחרות והמצב הבריאותי הכללי. כדאי לפנות אל מומחה ברפואת הפה כאשר מופיע כאב באזור הפנים שמקורו אינו בבעיות שיניים. מומחים ברפואת פה מטפלים גם במקרים של רעשים וכאבים בפרק הלסת, הפרעות תחושה באזור הפנים ובעיות בתפקוד של בלוטות.

רופא שיניים מומחה בשיקום הפה (פרותטיקה)

מצבים של מחסור בשיניים, שחיקת שיניים ובעיות אסתטיות נוספות שקשורות לחלל הפה מטופלות על ידי רופא שיניים מומחה. התמחות בפרותטיקה חיונית לביצוע טיפולי השתלת שיניים. רופא שמומחה בשיקום הפה יידע להרכיב בעבורכם את תכנית הטיפול הנכונה ביותר.

התמחות ברפואת שיניים קהילתית ופתולוגיה אוראלית

רופא שיניים בשוהםזוהי התמחות שמעניקה לרופאי שיניים את הידע הדרוש לחקירת הגורמים למחלות שיניים ואיתור פתרונות. רופא שיניים עם התמחות ברפואה קהילתית יידע איך לטפל במחלות שיניים נפוצות ומה צריך לעשות בכדי למנוע אותן. רופא מומחה לפתולוגיה אוראלית עוסק באנטומיה, בהיסטולוגיה ובפיזיולוגיה של חלל הפה והלסת.

איזה רופא שיניים בשוהם מתאים לי?

את כל טיפולי השיניים שלנו נרצה לבצע אצל רופא עם מומחיות בתחום וניסיון רב. רופאים מנוסים מצליחים לבצע הליכים מורכבים בקלות וידועים בעבודה מדויקת. תושבי העיר שוהם מוזמנים אל קליניקה מובילה בה פועלים רופאי שיניים מומחים מהשורה הראשונה. אל תתפשרו על פחות מהרופא הטוב ביותר. תדעו לבחור נכון ברופא שיניים מומחה, מקצועי, עדין, מסור, אדיב ואמין. עם רופא שאתם סומכים עליו תצליחו להיות הרבה יותר רגועים וטיפולי השיניים המורכבים יעברו בקלות ובמהירות.

השאירו פרטים לייעוץ ללא התחייבות!

הסרת שיער בלייזר

לכל אדם יש שיער בחלקי גופו השונים. ישנם אנשים שיש להם שיער דק או שיער עבה, ישנם אנשים שיש להם שיער בהיר או שיער כהה,

אחות סיעודית פרטית לבני הגיל השלישי

הנוחות והיתרונות של שכירת שירותי אחות סיעודית מספקת מערך טיפול לבני הגיל השלישי שיש להם צרכים רפואיים מיוחדים או מורכבים. אחיות פרטיות הן מטפלות

השתלת שיניים ביום אחד- בעד ונגד

בעיות בשיניים הן מצב רפואי מאוד לא נעים שיכול להוביל לבעיות גדולות הרבה יותר. השיניים הן מעבר לחלק אסתטי בפנים, הן אלה שמאפשרות לעיסה וכניסה

איך נוכל לשלוט בחרדה שלנו?

רובינו עשויים לחוש מדי פעם תחושת חרדה, מתח וסטרס. חרדה יכולה לתקוף אותנו באופן חד פעמי ולעיתים היא עשויה להפוך לכרונית ומאיימת. עבור זה נדרש

האם CBD יכול לסייע לטחורים ופיסורה?

טחורים ופיסורה הן שתי מחלות שונות אשר מופיעות באזור פי הטבעת. מכיוון שהמחלות הללו מופיעות באזור דומה, ישנה נטייה לבלבל בין טחורים לבין פיסורה. אך

התקשרו עכשיו