Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

שתלים דנטליים רק אצל רופאת שיניים מומחית

קרדיט תמונה: Pixabay

בעבר, כאשר לבני אדם חסרו שיניים, הם נאלצו לחיות כך ללא כל אפשרות לשנות את מצבם. כיום, הפתרון המושלם אשר הומצא בזכות הטכנולוגיה המתקדמת ברפואת השיניים, הוא שתל דנטלי. השתלים הללו הפכו נגישים יותר מאי פעם לכל אדם שזקוק להם, באיכות גבוהה ובמחיר סביר. את הטיפול, תוכלו לקבל אצל רופאת שיניים מקצועית אשר משלבת מגוון שיטות מתקדמות לצד ציוד חדיש, כדי ליצור מערך טיפולים אותו ניתן להתאים לכל אדם הזקוק להשתלת שיניים.

התהליך מתחיל כמובן באבחון, צילום הפה ובדיקות אחרות. לאחר שייאספו נתונים, תוכל הרופאה להתקדם ולבנות מערך טיפולים מותאם אישית.

 

מדוע לבצע השתלות שיניים במקום להשאיר את המצב כפי שהוא?

אילולא בני אדם היו זקוקים לשיניים שלהם, לא היה צורך ברופא או רופאת שיניים כלל. הרי בסופו של דבר הצורך הוא פונקציונלי, אנו זקוקים לשיניים כדי לדבר ולאכול. נכון שעל פני השטח, אובדן שן אחת לא אמור להשפיע על שאר השיניים וניתן להמשיך לתפקד כרגיל גם ללא שן. מתי כן מתחילה בעיה? כאשר אובדן השן כן משפיע על שאר השיניים. מצב זה מתרחש בשל הקשר שבין כל השיניים, הבנויות כקשת אחת המורכבת משיניים התלויות ונשענות זו על זו. כאשר שן חסרה, שכנותיה נוטות לנסות ולסגור את הרווח, כך שנוצר מנח לא נכון ולא בריא של שיניים.

בנוסף, כאשר שן אחת או יותר חסרות, עצם הלסת באזור בו נוצר החור, מתנוונת. הגוף מזהה שאין פעילות באותו אזור, כלומר פעילות לעיסה, והוא סופג את העצם מכיוון שהוא אינו מוצא בה תועלת. לכן, במצב בו חסרות שיניים, הפנים נראות שקועות יותר.

 

השתלת שיניים – לכל אחד?

באופן עקרוני, אין מניעה לקבל טיפול השתלת שיניים לכל אדם שזקוק לו, כל עוד מצבו הבריאותי מאפשר זאת. עם זאת, חשוב לדעת כי בעיות שיניים ואף בעיות רפואיות אחרות, עלולות להשפיע לרעה על הצלחת התהליך. החדשות הטובות הן שהדבר אינו מבטל קיומן של חלופות! כך, ההמלצה הטובה ביותר תהיה להתייעץ עם רופאת שיניים מומחית ולהבין – על בסיס המצב הרפואי, מהי האפשרות הבריאה והטובה ביותר לאיזון המצב בפה ולהשבת החיוך המושלם והמנצח.

 

אתם לא תפסיקו לחייך!

אף אחד לא רוצה להפסיק לחייך או להתבייש לחייך. למרבה המזל, טיפולי שתלים ברמת השרון ובכל שאר חלקי הארץ, הם לא רק זמינים אלא נחשבים לבין המובילים בעולם. אז למה אתם מחכים? השיניים הן חלק בלתי נפרד מגופנו, אנו זקוקים להן כדי לנהל שיחות, ליהנות ממאכלים נפלאים ופשוט כדי לחייך. אצל רופאת שיניים מומחית מחכים מגוון פתרונות יצירתיים ומקצועיים, אשר יחזירו לכם את השמחה והביטחון לחיים. כי כמו שאתם כבר בטח יודעים, הכל מתחיל מחיוך!

Exit mobile version