Site icon היחידה לבריאות השיניים ושיקום הפה

האם שווה לטוס לטורקיה להשתלת שיער

 

לא מעט גברים מקריחים חשים כי הם לא מעוניינים לחיות עם ההתקרחות שלהם והם מעוניינים בפתרון איכותי שיבטיח להם השלמת שיער בכל אזור שבו השיער שלהם דליל או שאין בו שיער. ואכן, במציאות הטכנולוגית המתקדמת שאנו חיים בה, אין שום סיבה לחיות עם התקרחות. התקרחות לגברים ניתנת לטיפול על ידי הליך השתלת שיער. לא מעט גברים בוחרים כיום להשתיל שיער בטורקיה. אם אתם תוהים האם כדאי להשתיל שיער בטורקיה, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

השתלת שיער בטורקיה- האם זה בטוח?

מרבית הגברים הישראלים אשר חושבים על האופציה של השתלת שיער לגברים המלצות למרפאות מובילות , מעוניינים לבצע את ההליך דווקא בטורקיה. השתלת שיער בטורקיה נחשבת לזולה מאוד, אך המחיר לא מהווה את היתרון היחיד. בטורקיה ניתן למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר כיום בתחום השתלות שיער ואת הטכניקות המתקדמות ביותר. אם אתם תוהים האם השתלת שיער בטורקיה היא בטוחה וזאת בשל מצב ביטחוני, כדאי שתדעו שטורקיה בהחלט מהווה מקום בטוח להשתיל בו שיער ויעידו על כך לא מעט גברים ישראלים שמבצעים את ההשתלה מדי שנה בשנה.

מדוע השתלת שיער דווקא בטורקיה?

גם בישראל ניתן למצוא השתלת שיער ועדיין לא מעט גברים מעדיפים לבצע את ההשתלה דווקא בטורקיה וזאת בשל סיבות שונות. ראשית כל, טורקיה היא מעצמה עולמית בתחום השתלות השיער. ניתן למצוא כאמור בטורקיה לא מעט רופאים מקצועיים ומנוסים בתחום השתלות שיער אשר יבטיחו לכם את הפתרון הטוב ביותר להתקרחות שלכם. ההליך מתבצע בצורה בטוחה ומתקדמת והתוצאות מצוינות. בשל כך, גברים רבים בוחרים לעבור הליך השתלת שיער בטורקיה ונהנים מתוצאות טובות מאוד.

המחיר

פרמטר נוסף שבהחלט משפיע על ההחלטה לבצע השתלת שיער דווקא בטורקיה הוא ללא ספק המחיר. בעוד שבישראל השתלת שיער תעלה בין 12 ל30 אלף ₪, השתלת שיער בטורקיה עלה לכם בין 6000 ל10000 ₪ בלבד, כולל הטיסות והשהייה בבית מלון וכולל ההסעות לבית המלון ולמקום שבו תבחרו לבצע את ההשתלה. מדובר ללא ספק בפער מהותי מאוד בכל הנוגע למחיר. מעבר לכך, העובדה שניתן למצוא בטורקיה לא מעט ישראלים שהחליטו לבצע את ההשתלה דווקא בטורקיה, מסייעת לכל גבר להרגיש הכי בבית שאפשר.

כיצד תבחרו את המקום הנכון להשתלת שיער בטורקיה?

כמובן שכיום ניתן למצוא בטורקיה לא מעט רופאים וקליניקות המציעות השתלת שיער. הבחירה לא תמיד קלה אך טרם בוחרים במקום הנכון לבצע בו השתלת שיער יש לבדוק כמה דברים: מיהו הרופא המבצע את ההשתלה והאם מדובר על רופא מקצועי ומנוסה בתחום, בעל מוניטין והמלצות. האם ההשתלה במקום המדובר מבטיחה את התוצאות הטובות ביותר והאם המחיר נוח ומשתלם.

אין ספק כי שווה מאוד לבצע כיום השתלת שיער בטורקיה ואם החלטתם ללכת על ביצוע ההליך, כדאי שתשקלו לעשות אותו שם.

Exit mobile version